کد خبر: ۱۴۸۵۴
۲۰:۱۹ -۱۱ اسفند ۱۳۹۶
در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، تیم پدیده مشهد در یک بازی حساس و شش امتیازی در انتهای جدول، موفق شد با یک گل سپیدرود رشت را شکست دهد و ۲۶ امتیازی شود.
 ورزش و جوان- تیم پدیده مشهد که این روزها وضعیت مساعدی نداشته و از ۶ بازی آخر خود، تنها ۱ امتیاز کسب کرده و در ۴ هفته اخیر، ۴ شکست متوالی  را تجربه کرده است. کسر ۶ امتیاز در نیم فصل، شاگردان مهاجری را با شوک سختی دچار نمود و چهره این تیم را از یک تیم مدعی کسب سهمیه، به یک تیم فانوس به دست تبدیل کرد.

نکته جالب توجه سبک بازی تهاجمی پدیده است بطوریکه بعد از ۳ تیم بالای جدول، با زدن ۲۹ گل دارای آمار گل زده بسیار خوبی می باشد و تفاضل منفی ۱ این تیم، خیلی شباهتی به جایگاه سیزدهم آن ندارد. مشهدی ها در بازی امروز با ارائه یک فوتبال تاکتیکی و هوشمندانه توانستند با تک گل معین عباسیان نماینده شمال کشور را شکست دهند. معین عباسیان تنها ۳۰ ثانیه پس از ورود به زمین موفق به گلزنی گردید. پدیده ۲۶ امتیازی شده و موقتا در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفت.

در سوی دیگر، سپیدرودی ها که هفته پیش با برد روحیه بخش مقابل سایپا به وضعیت خود سر و سامانی بخشیدند و از ۷ بازی حضور علی کریمی بر روی نیمکت، موفق به کسب ۸ امتیاز شده اند. رشتی ها  ۳ امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند و باید منتظر ماند و دید که در پایان فصل، سرمربی محبوب می تواند سهمیه استان را در لیگ برتر حفظ نماید یا خیر. با این شکست سپیدرود با همان ۲۳ امتیاز در مکان چهاردهم جدول باقی ماند و برای بقا چشم به ۵ هفته پایانی لیگ دارد.

ترکیب پدیده:

سعید جلالی راد، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، محمدرضا خانزاده، رضا ناصحی، سالار افراسیابی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، محمدرضا خلعتبری (۸۱- سعید صادقی)، مهدی مهدی خانی (۶۹- معین عباسیان) و محمد قاضی (۹۰- محمد آقاجانپور)

ترکیب سپیدرود:

ایمان صادقی، علیرضا نورمحمدی، میثم تهیدست، حسین کعبی، میلاد قربانزاده، محمدرضا مهدوی، توحید غلامی، حسین ابراهیمی (۷۹- محمد لطفی)، علی عباسی (۵۴- میعاد یزدانی)، عماد میرجوان و محمد غلامی (۸۵- پویا نزهتی)

اخطار: اکبر صادقی (۴۱) - امین قاسمی نژاد (۷۱)

دقایق حساس:

دقیقه ۲: شوت سرکش و محکم حسین ابراهیمی از پشت محوطه جریمه که با فاصله اندک از کنار تیر دروازه پدیده به بیرون رفت.

دقیقه ۱۵: ارسال کرنر از جناح راست توسط سالار افراسیابی موقعیت مناسبی را برای محمدرضا خانزاده ایجاد نمود که این بازیکن در برخورد با مدافع سپیدرود تعادل خود را در محوطه جریمه از دست داد. رضا مهاجری به شدت اعتقاد به خطای پنالتی داشت.

دقیقه ۲۷: بازی در میانه میدان دنبال می شود و موقعیت خطرناکی را بر روی دروازه دو تیم شاهد نیستیم. حساسیت جدول و جایگاه تیم ها بر روی کیفیت بازی تاثیر منفی گذاشته است.

دقیقه ۳۱: حرکت سریع خلعتبری در عمق و پاس رو به جلو که توپ به قاسمی نژاد رسید و پاس رو به عقب این بازیکن را مهدی مهدی خانی با حرکت در عرض و شوت سرضرب، روانه دروازه سپیدرود نمود که ایمان صادقی آن را دفع کرد.

دقیقه ۴۲: ارسال بلند بازیکنان سپیدرود روی دروازه که با اشتباه عجیب سعید جلالی راد همراه شد و توپ از دستان وی جدا گردید. چیزی نمانده بود که دروازه پدیده باز شود که خود جلالی راد در مرتبه دوم توپ را مهار نمود.

دقیقه ۴۵: ضربه ایستگاهی از جناح چپ زمین و ارسال مواج خلعتبری بر روی دروازه سپیدرود که ضربه سر رضا ناصحی بلندتر از مدافعان حریف، با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه به خارج رفت.

پایان نیمه اول و تساوی بدون گل دو تیم

دقیقه ۵۶: همانند نیمه اول، بازی بدون موقعیت خطرناک و محتاط سپری می شود. با توجه به کیفیت خوب چمن ورزشگاه امام رضا (ع)، انتظار تماشای دیدار جذاب تری را از هر دو تیم داریم.

دقیقه ۶۵: در رفت و برگشت پشت محوطه جریمه سپیدرود، توپ به امین قاسمی نژاد رسید و شوت محکم این بازیکن با بی دقتی از بالای دروازه به اوت رفت. دقایقی می شود که تیم پدیده جلو کشیده و برتری نسبی بر جریان بازی دارد.

دقیقه ۶۹: (گل اول برای پدیده - معین عباسیان): پاس بلند پشت مدافعان توسط محمدحسین مرادمند، موجب موقعیت تک به تک برای معین عباسیان گردید و ضربه هوشمندانه این بازیکن روی زمین، گل اول دیدار را به ثمر رساند. جالب اینجاست که تنها ۳۰ ثانیه از ورود عباسیان به زمین می گذرد و تعویض طلایی مهاجری شاید منجر به کسب ۳ امتیاز بازی برای پدیده شود.

دقیقه ۷۲: شوت سرکش و زیبای محمدرضا مهدوی چیزی نمانده بود تا کار را به تساوی بکشاند، اما ضربه وی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۶: تیم سپیدرود جلو کشیده تا بلکه بتواند در این دقایق گل مساوی را بزند. علی کریمی دو تعویض تهاجمی را در دستور کار خود قرار داده است.

دقیقه ۹۰: چهار دقیقه وقت اضافه برای این دیدار در نظر گرفته شده است. سپیدرود با تمام نفرات حمله و پدیده با تمام نفرات دفاع می کند.

منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون