کد خبر: ۱۴۸۲۸
۱۰:۱۲ -۱۱ اسفند ۱۳۹۶

سرمربی مشکی‌پوشان: در بازی با سپاهان لیگ برای ما تمام شد

سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان می‌گوید که تیمش باید برای ماندن در لیگ برتر با یک رویکرد جدید به مصاف حریفان برود.
ورزش و جوان- آرمین رهبر، سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: ما هفته سختی را پشت سر گذاشتیم. در بازی با سپاهان لیگ برای ما تمام شد. از این هفته مسابقات شکل جام حذفی برای ما دارد. این تجربه را پارسال هم داشتیم. نیاز به تمرکز و تلاش مضاعف داریم.

او ادامه داد: امیدوارم باز هم خدا ما را یاری کند و با همت بچه‌ها در لیگ بمانیم. ضمن احترام به تیم صنعت نفت آبادان و مربی بزرگش، ما در شرایطی نیستیم که به حریفمان فکر کنیم. آبادان شهری است که همه آن را دوست دارند. ما با تمام وجود بازی می‌کنیم. هر زمان که خواستیم، توانستیم موفق شویم.

سرمربی مشکی‌پوشان اضافه کرد: به حرمت هواداران ابومسلم حیف است ما در لیگ برتر نباشیم. رقابت برای تیم‌های خصوصی سخت شده است. این را از جدول رده بندی می‌شود فهمید. امیدوارم روزی برسد که رقابت برابر باشد تا شاهد توسعه فوتبال و تیم‌های ریشه‌دار باشیم.

رهبر در مورد مصدومان و محرومان تیمش هم گفت: پناهی و ساناباتزه مصدوم هستند. همچنین وحید عسگری برای این بازی محروم است. بازیکنانی که فردا بازی می‌کنند جای خالی آنها را پر می‌کنند. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم. از اول فصل نتایج و کیفیت بازی ما متناسب نبودند. استرس نتیجه نگرفتن روی کار ما اثر می‌گذاشت. ما دیگر فرصت نداریم. از فردا با یک رویکرد جدید می‌خواهیم به جدول برگردیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون