کد خبر: ۱۴۷۹۴
۲۰:۵۱ -۱۰ اسفند ۱۳۹۶
شاگردان مجید جلالی در دیدار مقابل تراکتور سازی با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیدند.
ورزش و جوان-  تیم های تراکتور سازی و پیکان در سری رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یک دیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میهمان به پایان رسید. 

گل تیم پیکان توسط مهدی مومنی در دقیقه ۱۶ به ثمر رسید. 

داور این دیدار به مهدی کیانی در دقیقه ۶۴ کارت زرد نشان داده و محمد صادق بارانی را در دقیقه ۶۲ و سجاد مشکل پور در دقیقه ۶۴ از تیم پیکان از زمین مسابقه اخراج کرد. 

حدود هفت هزار نفر از هواداران تراکتور سازی از این دیدار استقبال کرده بودند. 

ترکیب تراکتور سازی: جوردی آلمیدا، محمد نادری، عارف آغاسی، رضا شربتی، دانیال اسماعیلی فر ، مهدی کیانی، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، محمد ابراهیمی ، سلیمان کرپیچ و ارسلان مطهری

ترکیب پیکان: پیام نیازمند، سجاد مشکل‌پور، حجت حق‌وردی، علی حمودی، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، ماهان رحمانی، صادق بارانی، مهدی شیری، مهدی مومنی و فراز امامعلی

شرح گل: 

گل پیکان: ارسال بازیکن پیکان از میانه میدان در نزدیکی محوطه جریمه تراکتور سازی به مهدی مومنی رسیده و این بازیکن با ضربه سر در دقیقه ۱۶ گل زیبایی را به ثمر رساند. 

شرح نیمه اول: 

تیم میزبان در دقایق ابتدایی این دیدار عملکرد بهتری نسبت به میهمنا خود داشت ولی در دقیقه ۱۶ مهدی مؤمنی توانست با ضربه سر از نزدیکی خط محوطه جریمه تراکتورسازی دروازه این تیم را باز کند. پس از این گل بازی بیشتر با مالکیت تراکتورسازی دنبال شد اما موقعیت‌های این تیم خطر چندانی روی دروازه سید پیام نیازمند ایجاد نکرد.

 شرح نیمه دوم:

در نیمه دوم نیز پیکان عملکرد بهتری داشت اما این تیم خیلی زود به خاطر درگیری سجاد مشکل پور با مهدی کیانی ۱۰ نفره شد. در دقیقه ۶۶ مشکل پور با دریافت کارت زرد دوم خود زمین بازی را ترک کرد. ۶ دقیقه بعد نیز محمدصادق بارانی پس از اعتراض به داور بازی و تاخیر در انجام تعویض ۲ کارته شد تا پیکان از دقیقه ۷۲ تا پایان بازی ۹ نفره بازی کند.

دقایق حساس:

دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ۸ این دیدار از راه دور توپ را به سمت دروازه تیم پیکان ارسال کرد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

مهدی کیانی در دقیقه ۳۷ این دیدار توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کرد که در ادامه توپ به امیر ارسلان مطهری رسید که ضربه این بازیکن با ممانعت بازیکن پیکان به بیرون رفت. بازیکنان تراکتور سازی در این صحنه اعتقاد خطای هند از سوی بازیکن پیکان داشتند ولی داور اعتقاد دیگری داشت.

فرزاد حاتمی در دقیقه ۶۱ این دیدار از میانه میدان توپ را به احسان پهلوان ارسال کرد که توپ با ضربه این بازیکن از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت.

ارسال مهدی مهدی پور در دقیقه ۶۸ این دیدار از روی کرنر با ضربه سر دانیال اسماعیلی فر همراه شد که دروازه بان پیکان توانست توپ را در اختیار بگیرد.

محمد صادق بارانی در دقیقه ۷۱ این دیدار با پاس هم تیمی اش در داخل محوطه جریمه تراکتور سازی صاحب در موقعیت تصاحب توپ قرار داشت که بازیکن تراکتور سازی مانع از پا به توپ شدن این بازیکن شد.

مهدی کیانی در دقیقه ۷۶ این دیدار توپ را به محمد ابراهیمی ارسال کرد که این بازیکن با ارسال زمینی سعی در گلزنی از فاصله دور داشت که توپ در دستان دروازه بان پیکان قرار گرفت.

محمد ابراهیمی در دقیقه ۸۸ این دیدار پس از پشت سر گذاشتن چند بازیکن پیکان، وارد محوطه جریمه تیم میهمان شد که در ادامه پاس این بازیکن به هم تیمی اش رسیده و ضربه سر وی موفق نبود و توپ به بیرون رفت.

گفتنی است، شاگردان مجید جلالی با این پیروزی در جدول رده بندی ۴۱ امتیازی شده و تراکتور سازی نیز ۲۹ امتیازی باقی ماند.

منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون