کد خبر: ۱۴۷۳۶
۲۱:۱۵ -۰۸ اسفند ۱۳۹۶

پیکان به دنبال آبروداری/ خاتم در اندیشه اولین صعود به فینال

دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال فردا (چهارشنبه) با انجام دیدار تیم‌های پیکان با بانک سرمایه و خاتم اردکان با شهرداری تبریز برگزار می‌شود.
ورزش و جوان- دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال فردا (چهارشنبه) با برگزاری دو دیدار در شهرهای تهران و اردکان آغاز می‌شود.

در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی و از ساعت ۱۶ تیم خاتم اردکان در سالن آیت الله خاتمی میزبان شهرداری تبریز است.

شاگردان عباسعلی میرحسینی که در بازی رفت در تبریز دست به کار بزرگی زدند و توانسند با نتیجه‌ سه بر صفر برابر شهرداری به پیروزی برسند، امیدوارند تا در حضور تماشاگران شان بتوانند با تکرار دومین پیروزی‌شان برابر شهرداری تبریز برای نخستین بار گام به فینال لیگ برتر والیبال بگذارند.

این‌ در حالی است که خاتم در دور گروهی با کسب یازده برد در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی قرار داشت و شهرداری تبریز با ۱۶ برد در جایگاه سوم ایستاده بود.

در سوی مقابل شاگردان عادل بناکار که در دور گروهی با عملکرد فوق‌العاده‌ شان در حد یک مدعی ظاهر شده بودند در بازی رفت مرحله نیمه نهایی مقابل خاتم نقره داغ شدند،  ولی این شانس را دارند تا با کشاندن بازی به دیدار سوم همچنان امیدهایشان برای حضور در دیدار پایانی را زنده نگه دارند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی از ساعت ۱۸ در خانه والیبال تیم پیکان تهران میزبان تیم بانک سرمایه، مدافع عنوان قهرمانی است. این بار شهرآورد بین قدرت‌های والیبال پایتخت تفاوت ویژه‌ای با دیدارهای قبلی و همچنین دو فینال اخیر لیگ برتر دارد، چرا که بانکی‌ها در پی آن هستند تا با کسب دومین پیروزی برای سومین بار متوالی راهی دیدار پایانی شوند و یک گام دیگر به قهرمانی در فصل جاری نزدیک‌تر شوند.

از سوی دیگر پیکان که فصل پرنوسانی را سپری کرده و حتی در میانه‌های فصل پیمان اکبری به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمتش استعفا داد و مرتضی عهدی سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفت به دنبال تکرار افتخارات سال‌های اخیر است اما برای صعود به فینال باید در دیدار فردا (چهارشنبه) به پیروزی برسد و با کشاندن بازی به دیدار سوم همچنان شانسش را برای حضور در فینال زنده نگه دارد.

بانک سرمایه در دور گروهی به عنوان صدرنشین راهی مرحله پلی‌آف شد و برای صعود به مرحله نیمه نهایی در دو دیدار پیاپی هاوش گنبد را از پیش رو برداشت. پیکان هم که دور گروهی را با ایستادن در رتبه پنجم به پایان رساند در مرحله نخست پلی‌آف توانست شهرداری ورامین را شکست دهد و حریف بانک سرمایه در مرحله نیمه نهایی شود.

برنامه دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی به شرح زیر است:

* خاتم اردکان – شهرداری تبریز (ساعت ۱۶، سالن آیت الله خاتمی)

* پیکان تهران – بانک سرمایه (ساعت ۱۸، خانه والیبال)

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون