کد خبر: ۱۴۶۱۶
۲۱:۵۴ -۰۴ اسفند ۱۳۹۶
در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، تیم سپیدرود رشت موفق شد در یک بازی برتر با ۲ گل تیم سایپا تهران را مغلوب کند
ورزش و جوان-  نماینده شهر باران، سخت در تلاش است در اولین حضور خود، سهمیه لیگ برتر را حفظ کند. این تیم در ۶ بازی آخر خود، ۳ باخت، ۲ تساوی و تنها ۱ برد کسب کرده و در مجموع این ۶ بازی که علی کریمی روی نیمکت حضور داشته، تنها ۵ امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن بدست آمده که برای بقا در لیگ، اصلا نتایج قابل قبولی نیست. حواشی اخیر او با سرمربی تیم ملی نیز مزید بر علت شده تا نیمکت تیم ملتهب تر از گذشته باشد. البته در این دیدار تیم رشتی با یک بازی با برنامه و هجومی موفق شد سایپا را شکست دهد و با این برد سپیدرود ۲۳ امتیازی شد و به صورت موقت به رده سیزدهم جدول صعود کرد. به نظر می رسد تغییرات اساسی و مثبتی از سوی کادر فنی در تیم شهر باران رخ داده است.

در طرف مقابل نارنجی پوشان که در ۶ بازی آخر خود فوق العاده نتیجه گرفته و با  کسب ۴ پیروزی و ۲ تساوی و کسب ۱۴ امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن، تا رده چهارم جدول نیز صعود کرده اند. به نظر می رسد تمرکز بیشتر از گذشته علی دایی بر روی تیم و مدیریت نوسانات زیاد باشگاه و تلاش جمعی بازیکنان، منجر به کسب این نتایج درخشان گردیده و موجب ثبات نسبی نتایج شده است. حالا آنها چشم به کسب سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا را دارند.  در این بازی شاگردان علی دایی عملکردی ضعیف و سردرگمی از خود نشان داده و با تحمل شکست و همان ۳۸ امتیاز یک رده سقوط کرده و در مکان پنجم جدول قرار گرفتند.

نکته حائز اهمیت این دیدار، تقابل علی کریمی و علی دایی بود که این دو سرمربی هم در آغاز بازی و هم در پایان دیدار، با روی خوش با یکدیگر برخورد کردند و به تمامی شایعات در خصوص وجود کدورت پایان دادند. کریمی توانست با این برد تا حدودی به وضعیت سپیدرود در جدول سر و سامان دهد و دایی نیز با توجه به محبوبیت بالایش چندین بار توسط تماشاگران رشتی مورد تشویق قرار گرفت.

ترکیب سپیدرود:

ایمان صادقی، توحید غلامی، علیرضا نورمحمدی، میثم تهیدست، میرهادی میرجوان، علی عباسی (۶۷- میثم فردوسی)، میلاد قربانزاده، محمدرضا مهدوی، حسین کعبی (۷۲- حمید ملکی)، حسین ابراهیمی (۹۲- میعاد یزدانی) و محمد غلامی

ترکیب سایپا:

حامد فلاح زاده، روزبه شاه علی دوست، محمد دانشگر (۷۷- سید احمد مهدی زاده)، رضا اسدی (۷۹- محمد سلیمانی)، مهرداد کفشگری، حامد شیری، رضا علیاری، مهدی ترابی (۸۵- رضا جعفری)، علی قلی زاده، آرش رضاوند و آرمان رمضانی

اخطار: مهرداد کفشگری (۶۵)

دقایق حساس:

دقیقه ۱۱: ارسال کرنر توسط مهدی ترابی از جناح چپ که با ضربه سر رضا علیاری همراه شد و توپ با اختلاف اندک از کنار دروازه سپیدرود به خارج رفت.

دقیقه ۲۲: بازی در میانه میدان دنبال می شود. ۳ امتیاز این دیدار برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است.

دقیقه ۳۳: ارسال حسین ابراهیمی از جناح راست در داخل محوطه جریمه و ضربه سر میرهادی میرجوان که از نزدیکی های خط دروازه توسط مدافعان سایپا برگشت داده شد.

دقیقه ۳۹: گل اول برای سپیدرود (توحید غلامی): ارسال کرنر توسط حسین ابراهیمی از سمت راست که در برگشت، شوت سرکش و زیبای توحید غلامی از پشت محوطه جریمه در گوشه بالای سمت راست دروازه فلاح زاده آرام گرفت. این گل قطعا یکی از گلهای تماشایی این هفته خواهد بود.

دقیقه ۴۵+ ۴: پاس در عمق روزبه شاه علی دوست پشت مدافعان سپیدرود و شوت مهدی ترابی در موقعیت تک به تک، که توسط ایمان صادقی دفع شد.

پایان نیمه اول و برتری یک بر صفر سپیدرود رشت

دقیقه ۵۴: باز هم ارسال کرنر خطرناک از ابراهیمی که توپ با تاثیر مهاجمان سپیدرود، خط دروازه را طی نمود و توسط حامد شیری دور شد. رشتی ها برای زدن گل دوم و اطمینان از پیروزی، نیمه دوم را بسیار تهاجمی آغاز کرده اند.

دقیقه ۶۱: شوت راه دور از فاصله ۲۵ متری توسط روزبه شاه علی دوست، که به شکل خطرناک با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه ایمان صادقی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۰: تیم سپیدرود بر خلاف بازیهای قبلی خود، بسیار جنگنده و پرتلاش بازی می کند. تغییرات محسوسی در برنامه های تاکتیکی تیم مشاهده می شود.

دقیقه ۷۲: گل دوم برای سپیدرود (میثم تهیدست): ارسال های بی نقص حسین ابراهیمی این بار از جناح راست به صورت مواج درون محوطه شش قدم که با ضربه سر بازیکن سپیدرود، توپ در دهانه دروازه جلوی میثم تهیدست قرار گرفت و این بازیکن گل دوم را وارد دروازه سایپا کرد.

دقیقه ۸۳: شوت محکم و پای راست میلاد قربانزاده از گوشه سمت چپ محوطه جریمه که به زیبایی توسط فلاح زاده مهار گردید.

دقیقه ۸۶: فرار سریع مهاجمان سپیدرود پشت مدافعان سایپا، مهدوی را روانه دروازه کرد و پاس این بازیکن به میرهادی میرجوان و شوت محکم وی با اختلاف ناچیز از کنار تیر دروازه سایپا به اوت رفت.

منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون