کد خبر: ۱۴۵۷۸
۱۱:۵۳ -۰۳ اسفند ۱۳۹۶
زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید در پایان دیدار شب گذشته مقابل لگانس به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.
ورزش و جوان-  بازی عقب افتاده از هفته ۱۶ رقابت های لالیگا شب گذشته برگزار شد که با پیروزی ۳-۱ رئال مادرید و صعود این تیم به رده سوم جدول همراه بود. زیزو در پایان بازی گفت:

    نکته کلیدی برای ما این بود که یک برد و سه امتیاز دیگر را به دست آوریم که چهارمین پیروزی متوالی بود. خوشحالیم که به رده سوم صعود کرده ایم. این یک نتیجه قابل توجه است و بازی بزرگی بود چون در جدول تنها به امتیازات ما افزوده می شد. حالا روند گلزنی ما در این بازی ها به ۲۶ رسیده است. دوره سختی را سپری کردیم و حالا اوضاع بهتر شده چون خوب کار می کنیم. با اعتماد به نفس بازی می کنیم، باور بیشتری پیدا کرده ایم و همگی کمی بیشتر تلاش می کنیم. نتیجه همه اینها این است که دوباره پیروز می شویم و وقتی حریف به گل می رسد نگران نمی شویم. سال گذشته گل های زیادی را در دقایق پایانی بازی ها به ثمر می رساندیم. باید بپذیریم که فوتبال همین است و تلاش کنیم و به بازی برگردیم.


روند پیروزی ها:

    همیشه رو به جلو نگاه می کنیم و تداوم روند پیروزی ها حیاتی است. به رده سوم برگشته ایم و می خواهیم تا پایان همینطور ادامه دهیم. باید این روند ادامه داشته باشد. حالا وقت استراحت است چون فرصت زیادی برای ریکاوری نداریم.

لوکاس و آسنسیو:

    آنها همیشه مهم بوده اند و برای لوکاس خیلی خوشحالم چون شایستگی اش را داشت. باوجود مصدومیت هایی که داشت، گلزنی کرد و سخت جنگید. آسنسیو هم خوب کار کرد و کواچیچ فوق العاده بود. لحظاتی سختی را پشت سر گذاشته ایم و حالا باید لذت ببریم. مهم این است که آنها خوب کار می کنند و زمانی که به میدان می روند احساسات خود را نشان می دهند. من باید یک ترکیب ۱۱ نفره انتخاب کنم و گاهی اوقات این کار سخت می شود. برای من عالی است که می بینم بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند، به میدان رفته و خوب عمل می کنند.

بیـل:

    از او راضی هستم و باید آرام پیش برود تا به بهترین روز های خود بازگردد. تیم پویایی داریم و خوشحالم. روی همه این بازیکنان حساب می کنم.

دریافت گل از روی ضربه شروع مجدد:

    نگران نیستم. فوتبال همین است. ترجیح می دهم گل بخوریم و سپس ۳ یا ۴ گل به ثمر برسانیم. دریافت گل زود هنگام نتیجه عدم تمرکز است اما عصبانی نیستم. اگر واکنش نشان نمی دادیم نگران می شدم اما امشب عکس العمل نشان داده و پیروز شدیم.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون