کد خبر: ۱۴۴۵۱
۱۹:۱۹ -۲۹ بهمن ۱۳۹۶
ورزش و جوان-  آ اس در گزارشی مدعی شده است زیدان سرمربی فرانسوی رئال تصمیمش را برای ترک برنابئو در پایان فصل گرفته و حتی اگر مادریدی ها بتوانند قهرمان اروپا هم شوند، او تصمیمش را تغییر نخواهد داد. آ اس در اشاره به صحبت های اخیر زیدان این ادعا را مطرح کرده است. زیدان در صحبت های روز جمعه خود چنین گفته بود:

    مربیگری شغلی خسته کننده و طاقت فرساست و این موضوع در رئال مادرید بیش از هر جای دیگری حس می شود. مشخصاً برخی مواقع به نقطه ای می رسید که حس می کنید تغییر نیاز است و این فقط شامل مربی نمی شود. البته اکنون زمانش نرسیده ولی بالاخره فرا می رسد. این حرفه، کاری سخت و فرسایشی است و اینجا بیش از هر رختکن دیگری، این موضوع احساس می شود.

حالا آ اس بر مبنای صحبت های زیدان، عنوان کرده این سرمربی فرانسوی به نزدیکان خود گفته؛ صرف نظر از هر نتیجه ای که در پایان فصل بدست آورد (حتی سومین قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان) قصد ماندن ندارد و می خواهد در پایان فصل رئال مادرید را ترک کند.

گفته می شود زیدان علاقه مند است تا روزی سرمربی تیم ملی کشورش شود، در حال حاضر دشام تا سال ۲۰۲۰ با فرانسه قرارداد دارد ولی احتمالاً سرنوشت او بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ مشخص خواهد شد.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون