کد خبر: ۱۴۳۲۴
۲۰:۰۹ -۲۴ بهمن ۱۳۹۶
سرمربی فرانسوی رئال مادرید تاکید کرده نیازی به ثابت کردن خودش در بازی مقابل پاریسن ژرمن ندارد.
ورزش و جوان- زین الدین زیدان در نشست خبری امروز خودش پیش از بازی فردا شب مقابل پاریسن ژرمن در دور رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان مقابل پاریسن ژرمن عنوان کرده تنها روی این دو بازی تمرکز کرده و به آینده خودش در رئال مادرید فکر نمی کند.

زیدان به نقل از مارکا به خبرنگاران گفته:

    قرار نیست در این بازی ذهنیت مردم نسبت به خودمان را تغییر دهیم. من وظایف مربوط به خودم را انجام می دهم و دیگر چیزها در کنترل من نیست. چیزی برای ثابت کردن در بازی فردا شب ندارم. مهمترین چیز این است که روی این بازی تمرکز کنم و به تصورات مردم نسبت به خودم کاری نداشته باشم. من در شهر مارسی به دنیا آمدم و مردم این شهر از نظر فوتبالی رقابتی دیرینه با پاریسن ژرمن دارند اما من تنها روی بازی رئال مادرید با این تیم تمرکز کردم. امیدوارم شاهد بازی زیبایی باشیم.

    از اینکه در این مرحله بازی می کنیم خیلی خوشحالم و فشار مضاعفی را احساس نمی کنم. این بازی فینال نیست. دو بازی از مرحله یک هشتم برگزار می شود و می خواهم تیمم دو بازی خوب ارائه کند. با تیمی که داریم می توانیم فوتبال خوبی بازی کنیم. به اتفاقاتی که در آینده ممکن است رخ دهد فکر نمی کنم. بنظرم شانس صعود دو تیم یکسان است.

    نیمار و رونالدو بازیکنان بزرگی هستند اما این بازی نبرد تیم های رئال مادرید و پاریسن ژرمن است. رونالدو دستاوردهای باورنکردنی داشته و ۵ بار فاتح توپ طلا شده بنابراین او را با نیمار مقایسه نمی کنم. همه می دانند که این دو بازیکن می توانند تفاوت را در زمین رقم بزنند. مهمترین چیز تمرکز تیم است. فردا مشخص می شود چه بازیکنانی به میدان می روند.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون