کد خبر: ۱۴۲۹۹
۱۸:۳۶ -۲۳ بهمن ۱۳۹۶

کونته: در زمینه جذب بازیکن فاجعه‌ام ولی در رشد دادن بازیکنان بهترین هستم

کونته درباره توانایی اش در پیشرفت کردن بازیکنان تیمش صحبت کرده است.
ورزش و جوان- آنتونیو کونته سرمربی تحت فشار چلسی در مصاحبه اخیرش عنوان کرده در زمینه متقاعد کردن باشگاه برای خرید بازیکن، فاجعه است ولی در مورد کمک به بازیکنان تیم برای پیشرفت، بهترین در جهان است. او چنین گفته است:

 آیا مربی دیگری می توانست نتایجی بهتر از من بگیرد؟ نمی دانم. اما با توجه به تجربه ام می گویم که با توجه به بازیکنان در دسترسم بهترین نتایج ممکن را گرفته ام. من از آن دست مربیانی هستم که اگر بازیکنی شش ساله داشته باشم او را رشد می دهم تا هشت ساله شود، اگر هشت ساله داشته باشم کمکش می کنم تا ده ساله شود. من چنین مربی ای هستم. وظیفه ام این است که به بازیکنان کمک کنم از هرنظر پیشرفت کنند. کمک به پیشرفت از نظر ذهنی، انگیزه، میل به جنگیدن و همین طور جنبه تاکتیکی. در این مورد خیلی خوب هستم.

اما تصور می کنم در متقاعد کردن باشگاه برای خرید بازیکن، تا حد زیادی فاجعه ام. در این مورد باید پیشرفت کنم. باید از دیگر مربیانی یاد بگیرم که در این زمینه توانایی بالایی دارند، باید در این مورد از آن ها چیزهای زیادی فرا گیرم. باید با آن ها صحبت کنم تا متوجه شوم چطور باشگاه هایشان را برای خرید بازیکن متقاعد می کنند.

منبع: نود
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون