کد خبر: ۱۴۲۵۵
۱۷:۵۸ -۲۲ بهمن ۱۳۹۶
بازیکن تیم والیبال پیکان که از نیم فصل دوم به این تیم ملحق شده بر این باور است که تیمش توانایی شکست ذوب آهن را دارد.
ورزش و جوان- زینب گیوه پس از بازی در رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر والیبال بانوان و بازی مقابل شهرداری تبریز اظهار کرد: همیشه بازی مقابل تیم‌هایی مانند شهرداری تبریز کمی مشکل است چرا که  سبک خاصی ندارند، اکثر بازیکنان آنها ناشناخته هستند و تیم مقابل نمی‌تواند آنالیز خوبی از آنها داشته باشد، به همین دلیل ممکن است بازی کردن با آنها کمی سخت باشد.

 لژیونر والیبال بانوان در ادامه افزود: تیم ما بازی خوبی را از خود ارائه داد مخصوصاً در ست‌های اول و دوم با دریافت و سرویس‌های خوبی که انجام دادیم توانستیم با اختلاف بالا پیروز میدان شویم. پیکان تیم یکدستی است و از بازیکنانی بهره می‌برد که همگی دارای آینده بسیار خوبی هستند. من و برهانی نیز به این تیم اضافه شدیم تا بتوانیم به آنها کمک کنیم. پیکان ترکیب قدرتمندی دارد و هر جا که نیاز به کمک ما باشد حتماً به آنها کمک خواهیم کرد و خوشحال خواهیم شد.

 در پاسخ به این سوال کرد با توجه به حضورش در پیکان از نیم فصل دوم، شانس قهرمانی پیکان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان را چقدر می‌داند گفت:  پیکان تیم کاملی است و حتی اگر ما را به ترکیب خود اضافه نمی‌کرد شرایط خوبی داشت. دلیل شکست پیکان در نیم فصل نخست رقابت‌ها مقابل ذوب آهن اصفهان بیشتر به خود تیم پیکان مربوط می‌شد چرا که ذوب‌آهن کار خاصی انجام نداد. ست اول و دوم را پیکان پیروز میدان شد اما متاسفانه شاید به این دلیل که بازیکنان کار را تمام شده می‌دانستند ست‌های بعد  را واگذار کردند و در نتیجه تیم مقابل ذوب‌آهن نتیجه را واگذار کرد. ذوب‌آهن تیم یکدستی است و نباید آن را دست کم گرفت. من فکر می‌کنم که پیکان آن قدر قوی است که در نیم فصل دوم بتواند ذوب آهن را شکست دهد.

زینب گیوه در پایان نیز گفت: امیدوارم در ادامه راه بتوانیم شاهد پیشرفت والیبال بانوان باشیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون