کد خبر: ۱۴۱۸۹
۲۰:۰۰ -۲۰ بهمن ۱۳۹۶

سرمربی تیم هندبال زنان تاسیسات دریایی: لیگ پویا بود/ برخی داوران تئوری سوت می‌زنند

سرمربی تیم هندبال زنان تاسیسات دریایی می‌گوید که همه برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کردند.
ورزش و جوان- زهرا ابراهیمی، سرمربی تیم هندبال تأسیسات دریایی، بعد از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر هندبال زنان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لیگ امسال خیلی خوب بود و با سال‌های دیگر تفاوت داشت. شرایط تیم‌ها خیلی به هم نزدیک بود هر چند به دلیل نبود اسپانسر بازیکنان پخش شده بودند. من سال‌ها در لیگ نبودم اما مقایسه با دوره‌های قبل نشان می‌دهد که لیگ پویاتر شده است.

او ادامه داد: همه برای مقام قهرمانی تلاش می‌کردند، می‌دانستیم که بازی پایاپایی است. ما دور رفت مقابل گچساران بازی را واگذار کردیم، اما تلاش کردیم که نقاط ضعف‌ را در برگشت برطرف کنیم.
وی افزود: تماشاچیان خیلی به ما کمک کردند. امیدوارم همیشه تماشاچیان هم در لیگ مردان و هم لیگ زنان این سالن را پر کنند. هندبال بسیار مهیج است اما چون در این حوزه خبررسانی نمی‌شود این رشته گمنام مانده است.

ابراهیمی به مشکلات مالی تیم‌ها اشاره کرد و گفت: برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا که سال آینده برگزار می‌شود باید ببینیم وضعیت اسپانسر چطور می‌شود، امسال قرار بود برای مسابقات آسیایی اعزام شویم اما امکانش نبود. البته بازیکنان ما مشکل مالی ندارند و باشگاه طبق قرارداد پرداخت‌ها را انجام داده است هر چند همه تیم‌ها مشکلات مالی دارند اما ما امیدواریم که اسپانسر خود را برای سال آینده از دست ندهیم.

سرمربی تیم هندبال زنان تأسیسات دریایی در پایان در مورد داوری‌های لیگ عنوان کرد: به لحاظ این که فیلم‌برداری می‌شود داوری‌ها بهتر شده اما هنوز هم مشکلاتی وجود دارد. در بین داوران می‌بینیم که برخی از آن‌ها هندبالیست نیستند و تکنیک را نمی‌شناسند و فقط به صورت تئوری سوت می‌زنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون