کد خبر: ۱۴۱۱۹
۲۰:۲۲ -۱۷ بهمن ۱۳۹۶

یوپ هاینکس: رئال مادرید شانس بیشتری برای پیروزی در دیدار مقابل پاریسن ژرمن دارد

یوپ هاینکس سرمربی بایرن مونیخ به حمایت از رئال مادرید و زیدان پرداخت.
ورزش و جوان- رئال مادرید در حال حاضر اصلا وضعیت جالبی ندارد. آن ها با صدرنشین لالیگا نوزده امتیاز اختلاف دارند و در کوپا دل ری نیز به دست لگانس حذف شده اند. آن ها در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاریسن ژرمن باید بروند. 

به نقل از وبسایت گل، یوپ هاینکس که در سال ۱۹۹۸ با رئال مادرید قهرمان اروپا شد گفت: 

لوس بلانکوس کمی در بحران قرار دارد و در این لحظه به نظر من یک موضوع عادی است. مخصوصا وقتی شما دو بار قهرمان اروپا و یک بار قهرمان لالیگا شده باشید. به علاوه آن ها سه بازیکن بسیار خوب خود یعنی په په، خامس رودریگز و آلوارو موراتا را در تابستان گذشته به فروش رساندند تا بودجه خود را حفظ کنند. خرید بزرگی نیز نداشتند و فکر می کنم که با بازیکنان جوان، جای خالی آن ها را جبران می کنند. شما به ترکیبی از بازیکنان جوان و بزرگ، همانند بازیکنان تشنه بازی و با تجربه نیاز دارید.

او در ادامه گفت: 

با وجود این ها شما نباید اسم رئال مادرید را از لیگ قهرمانان خط بزنید. آن ها تجربه بیشتری نسبت به پاریسن ژرمن دارند. ایمان دارم که آن ها این بازی را پیروز می شوند. آن ها تیم خوبی در لیگ قهرمانان در اختیار دارند. وقتی در سال ۱۹۹۸ همراه با مادرید قهرمان اروپا شدم، در لالیگا چهارم شدیم. می دانم که تجربه های بازیکنان رئال نباید دست کم گرفته شود.

 منبع: نود

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون