کد خبر: ۱۳۹۲۲
۰۸:۲۵ -۰۹ بهمن ۱۳۹۶

وکیلی: امیدوارم همه بازی‌ها در سلامت کامل برگزار شود

سرمربی تیم والیبال شمس با اشاره به انگیزه بالای بازیکنان جایگزین تیم بانک سرمایه گفت: اگر ست اول را می‌بردیم شرایط تغییر می‌کرد.
ورزش و جوان- محمد وکیلی پس از قبول شکست ۳ بر صفر تیم شمس برابر بانک سرمایه در هفته بیستم لیگ برتر والیبال در جمع خبرنگاران درباره این بازی گفت: بازی خوب و پایاپایی را شاهد بودیم. تیم بانک سرمایه صدرنشینی‌اش را قطعی کرده است در  این بازی به بازیکنان ذخیره‌اش بازی داد و همین انگیزه مضاعف بازیکنان جایگزین کار ما را سخت‌تر کرد. ما همه توان‌مان را به کار بردیم اما در برابر تیم پرمهره بانک سرمایه نتوانستیم به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم شمس ادامه داد: در ست اول که ۱۶ بر ۱۰ پیش بودیم اگر می‌توانستیم به پیروزی برسیم شرایط بازی تغییر می‌کرد. پس از باخت در این ست در ادامه بازی  نیز پایاپای با بانک سرمایه پیش رفتیم. در کل همه چیز از جمله داوری خوب بود و همه رقابت سالمی را بین  این دو تیم شاهد بودند.

او  افزود: با این که صعود بانک سرمایه به پلی‌آف قطعی شده بود اما این تیم برابر ما مردانه جنگید. بازیکنان جوان من باید از این بازی‌ها تجربه بگیرند. حریف نفرات ملی‌پوش زیادی داشت و همین کفه ترازو را به نفع آن‌ها سنگین‌تر می‌کرد. امیدوارم با پیروزی در دو بازی بعدی به اهداف‌مان برسیم.

محمد وکیلی در پایان تصریح کرد: برنامه ما در شرایط فعلی صعود به پلی‌آف است و امیدوارم بازی‌ها در دو هفته آینده در سلامت کامل برگزار شود. اگر هم به پلی‌آف راه نیابیم، از برنامه‌هایمان عقب نمی‌افتیم چرا که هدف باشگاه شمس، میدان دادن به این بازیکنان جوان است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون