کد خبر: ۱۳۸۹۷
۲۲:۰۵ -۰۷ بهمن ۱۳۹۶

کریستیانو رونالدو: عاشق رئال مادرید هستم و نمی‌خواهم این باشگاه را ترک کنم

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی تایید کرد که رئال مادرید را دوست دارد و به هیچ عنوان قصد ترک سانتیاگو برنابئو را ندارد.
ورزش و جوان- در هفته های گذشته شاهد داستان تکراری بازگشت رونالدو به منچستریونایتد از سوی رسانه های اسپانیایی بودیم، حال بار دیگر ستاره سابق شیاطین سرخ به این شایعات واکنش نشان داد. 

به نقل از وبسایت ESPN، این مهاجم سی و دو ساله که به تیم های منچستریونایتد و پاریسن ژرمن لینک شده بود در خصوص زندگی در مادرید گفت: 

البته من زندگی کردن در این شهر را دوست دارم. از سال ۲۰۰۹ اینجا هستم و آب و هوا و مردم را دوست دارم. به پرتغال نزدیک هستم و می توانم با ماشین به آنجا بروم. اسپانیا کشور فوق العاده ای است، عاشق این کشور و رئال مادرید هستم و می خواهم اینجا بمانم. 

رونالدو تا سال ۲۰۲۱ با رئال مادرید قرارداد دارد و معتقد است که می تواند تا چهل و یک سالگی بازی کند. او همچنین گفت که فکر نمی کند بعد از پایان دوران بازیگری، روی به مربیگری بیاورد. 

احساس بسیار خوبی دارم. این همان چیزی است که همیشه آرزو می کردم. الان در نظر دارم تا چهل و یک سالگی بازی کنم و به دستاورد های خود کمی اضافه کنم و می خواهم در زمان حال زندگی کنم. مربیگری فوتبال از نقشه های من در آینده نیست، اما شما می دانید که مردم افکار خود را عوض خواهند کرد. در حال حاضر نمی خواهم مربی شوم.

منبع: نود
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون