کد خبر: ۱۳۶۸۶
۲۲:۱۴ -۲۹ دی ۱۳۹۶

اولین پیروزی کریمی در سپیدرود؛ بحران کرانچار و سپاهان ادامه دارد

شاگردان علی کریمی در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر مقابل سپاهان به برتری رسیدند.
ورزش و جوان- تیم های سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یک دیگر رفته بودند که در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود تیم میزبان دبه پایان رسید. 

گل های تیم سپیدرود توسط حسین ابراهیمی در دقیقه ۷ و مروان حسین در دقیقه ۹۰ و تک گل سپاهان نیز توسط  به ثمر رسید. 

داور این دیدار به عماد میرجوان ( دقیقه۸۴) از سپیدرود و سعید آقایی (دقیقه ۹۴) از سپاهان کارت زرد نشان داد. 

ترکیب سپیدرود رشت: سیدمحمدحسینی، توحید غلامی، علی عباسی ( از دقیقه ۵۴- میثم فردوسی)، رضا مهدوی، حسین کعبی، میثم تهیدست، علیرضا نورمحمدی، محمدغلامی ( از دقیقه ۷۹ - عماد میرجوان)، میلادقربان زاده، حسین ابراهیمی ( از دقیقه ۲+۹۰ - جوادآقایی پور) و پویا نزهتی

ترکیب سپاهان اصفهان: ابراهیم عالمه، سعید آقایی، سیاوش یزدانی، ادون حسنی ( از دقیقه ۷۶ - حسین پاپی)، عزت‌الله پورقاز، عارف غلامی، رسول نویدکیا، مهرداد محمدی ( از دقیقه ۶۰ - رضا میرزایی)، علی‌محمدی، ساسان انصاری و مهدی شریفی ( از دقیقه ۸۱ - مروان حسین)

شرح گل: 

گل اول سپیدرود رشت: حسین ابراهیمی با شوت سرکش توسط پای راست خود از پشت محوطه جریمه توانست در دقیقه ۷ این دیدار اولین گل بازی را به ثمر برساند. 

گل دوم سپید رود رشت: توپ با ارسال پویا نزهتی در دهانه دروازه به عماد میرجوان رسید و این بازیکن توانست توپ را در اختیار نور محمدی قرار بدهد. نورمحمدی نیز در ادامه توانست روی خط دروازه گلزنی کند. 

گل سپاهان اصفهان: مهاجم عراقی تیم سپاهان اصقهان با استفاده از ارسال حسین پایی، ضربه سر زده و توانست از اشتیاه دروازه بان سپیدرود استفاده کرده و گل تیمش را به ثمر برساند. 

 دقایق حساس:

جلال علی محمدی در دقیقه ۱۵ این دیدار به سمت دروازه سپید رود شوت زد که این موقعیت سودی را برای تیمش نداشت.

ساسان انصاری در دقیقه ۱۷  توپ را به سمت دروازه سپیدرود رشت ارسال کرد که در ادامه عارف غلامی ضربه سر زد که با واکنش دروازه بان سپید رود مواجه شده و توپ با تیرک عمودی دروازه برخورد کرد. 

ساسان انصاری در دقیقه ۲۲ این دیدار به سمت دروازه سپید رود رشت شوت زد که توپ با فاصله از پشت محطوه جریمه راهی اوت شد.

شوت پویا نزهتی در دقیقه ۳۵ از طریق زاویه بسته به تور کناری دروازه برخورد کرد. 

بازیکنان سپیدرود رشت در دقیقه ۳۹ این دیدار به سمت دروازه سپاهان حمله ای ترتیب داده بودند که مدافعان سپاهان مانع گلزنی شاگردان علی کریمی شدند که در ادامه سپاهان با استفاده از ضد حمله قصد گلزنی داشت که حسین کعبی توانست ارتباط را قطع کند.

مهرداد محمدی در دقیقه ۴۳ این دیدار از پشت محوطه جریمه به توپ ضربه زد که توپ با فاصله کمی از دروازه سپیدرود رشت به بیرون رفت.

مهدی شریفی در دقیقه ۵۵ می توانست گل تیمش را به ثمر برساند ولی توپ ارسالی در شرایط آفساید به این بازیکن رسیده بود.

بازیکنان سپاهان در دقیقه ۵۶ این دیدار روی ارسال کرنر و رفت و برگشت در محوطه جریمه سپیدرود صاحب موقعیت حساس شده بودند که مدافعین سپیدرود توپ را برگشت داده و مانع گلزنی شدند.

ضربه ساسان انصاری در دقیقه ۶۰ این دیدار پس از برخورد با مدافعان سپیدرود رشت با اختلاف کمی راهی کرنر شد.

پویا نزهتی در دقیقه ۶۶ این دیدار در موقعیت تک به تک با دروازه بان سپاهان قرار گرفته و این بازیکن توانست ضربه بغل پای نزهتی را دفع کند.

شوت پرقدرت جلال علی محمدی در دقیقه ۷۰ این دیدار از پشت محوطه جریمه سپیدرود رشت راهی اوت شد.

مروان حسین در دقیقه ۹۲ این دیدار با سر به توپ ضربه زد که این صحنه با واکنش دروازه بان سپیدرود رشت مواجه شده و توپ با اختلاف کمی به کرنر فرستاده شد.

مروان حسین در دقیقه ۹۴ این دیدار از پشت محوطه جریمه سپیدرود رشت شوت زد که توپ با اختلاف کمی راهی اوت شد.

گفتنی است، سپیدرود رشت با این برتری در جدول رده بندی ۱۹ امتیازی شده و سپاهان نیز ۲۰ امتیازی باقی ماند.

منبع: نود

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون