کد خبر: ۱۳۶۷۶
۲۲:۰۳ -۲۹ دی ۱۳۹۶
وحید دلیرزهان درباره دیدار دوم نیمه نهایی برابر پتروشیمی گفت: در اواخر بازی اول تمرکز نداشتیم و باختیم و باید در دومین مسابقه بیشتر دقت کنیم.
ورزش و جوان- ملی پوش مهرام درباره دیدار برابر پتروشیمی اظهار کرد: بازی سخت و البته خوبی بود. در مسابقه نخست خوب کار کردیم و تمرکز بالایی داشتیم اما از میانه کوارتر سوم این تمرکز از دست رفت و باعث شد از میزبان عقب بیفتیم و در نهایت مسابقه را واگذار کنیم. به هر حال این مرحله حساس است و نباید اشتباه کنیم.
او ادامه داد: مهرام تیمی جوان دارد که به مرحله نیمه نهایی رسیده است. در این مرحله هم به پتروشیمی مدافع عنوان قهرمانی خورده ایم اما با تمام وجود به میدان آمده ایم و خوب هم کار کردیم. قطعا در بازی دوم تمرکز بیشتری خواهیم داشت تا اتفاق های دیروز تکرار نشود.
دلیرزهان که مسئولیت دفاع از دومینیک جونز را در اختیار داشت درباره عملکردش گفت: پتروشیمی کلا بازیکن های خوبی دارد. همه آنها جزو بهترین های ایران هستند و تنها دومینیک جونز نیست. واقعا پتروشیمی تیم پرمهره ای است که در کنار ایرانی ها دو بازیکن خارجی خیلی خوب هم هستند. با این وجود خیلی خوب آنها را کنترل کردیم و به نظرم عملکردمان خوب بود. عدم تمرکز در کوارتر سوم کار دست ما داد.
او درباره بازی دوم نیز بیان کرد: قطعا با دفاع خوب می توانیم پتروشیمی را آزار بدهیم و برنده بازی شویم. باید با دفاع خیلی خوب برابر این تیم نتیجه بگیریم.
به گزارش ایسنا، در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مهرام و پتروشیمی امروز دومین دیدارشان را برگزار می کنند و شهرداری تبریز و نفت آبادان یک بر یک برابر هستند.
این مرحله به صورت سه برد از پنج مسابقه است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون