کد خبر: ۱۳۵۹۶
۲۲:۱۴ -۲۵ دی ۱۳۹۶
بعد از اتفاقات جام جهانی ۲۰۱۴ برای لوئیز سوارز که به خاطر گاز گرفتن جورجیو کیه لینی با محرومیتی طولانی مدت مواجه شده بود، این بازیکن از علاقه بارسلونا شگفت زده شده و گریه کرده است.
ورزش و جوان- باوجود اینکه سوارز اروگوئه ای با محرومیت ۴ ماهه مواجه شده بود، بارسلونا همچنان به جذب او علاقه مند ماند و در نهایت این بازیکن را از لیورپول به خدمت گرفت. سوارز در مصاحبه خود با جرارد پیکه در این باره گفت:

به ذهنم خطور کرده بود که ممکن است رؤیای بازی برای بارسلونا از بین برود و ممکن است همه چیز را از دست بدهم. در روز های قبل از آنکه جام جهانی را از دست بدهم، با زوبیزارتا و رئیس باشگاه صحبت کرده بودم. آنها گفتند که هنوز هم من را می خواهند و هیچ مشکلی ندارم که بگویم از اینکه هنوز هم مرا می خواستند، گریه کردم. بعد از اتفاقاتی که افتاد، اعتماد دوباره به من سخت بود. بارسلونا در این مورد فوق العاده عمل کرد و من همیشه قدردان خواهم بود.

سوارز در جام جهانی ۲۰۱۰ هم با خطای هند عمد خود مقابل غنا که مانع از گلزنی این تیم شده بود، مورد انتقاد شدید قرار گرفته بود. وی در این باره نیز گفت:

این اتفاق بین ما و غنا رخ داد و در یک چهارم نهایی و در ضربات پنالتی آنها را مغلوب کردیم. در فرم خوبی راهی نیمه نهایی شدیم و سپس دیگو فورلان مصدوم شد. اخراج مقابل غنا باعث ناراحتی ام شد اما خوشحال هم بودم که پیروز شده ایم. من ریسک کردم و وقتی آنها پنالتی را از دست دادند خوشحال شدم. به خاطر عدم رعایت بازی جوانمردانه مورد انتقاد واقع شدم اما اینکه او پنالتی را از دست داده تقصیر من نیست.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون