کد خبر: ۱۳۵۲۲
۱۵:۱۲ -۲۴ دی ۱۳۹۶

یادداشت؛ طلسم گلزنی رئال مادرید

ویارئال هرگز در برنابئو برنده نشده بود اما این بار با گلی در دقایق پایاین برنده شد. آنها روی یک ضدحمله برق آسا از دفه کرنر رئال مادرید استفاده کردند و در نهایت فورنالس با ضربه ای نرم و دقیق دروازه حریف را باز کرد. این نتیجه در روزهای بحرانی رئال مادرید و زیدان ویرانی و نا امیدی را در این تیم دوچندان کرد. زیدان این روزها اخموترین و ناراحت ترین چهره ای را دارد که در دوران حضورش در رئال از او دیده ایم. حس بازی دیروز از همیشه بدتر بود چرا که رئال به خصوص در نیمه اول خوب بازی کرد و در نیمه دوم هم ضعیف تر از ویارئال نبود اما باز هم نتیجه ای حاصل نشد. رئال به خصوص در خانه به بردن نیاز داشت اما توفیفی به دست نیامد.

ورزش و جوان- رئال مادرید نتوانست گل بزند چرا که رونالدو از موقعیت هایش استفاده نکرد، توپ ها نمی خواستن وارد دروازه شوند و اختلاف زیاد با صدر جدول تمرکز تیم را به هم ریخته است. طبیعتا اگر گلهای رونالدو وارد دروازه می شد مشکلات بزرگنمایی نمی شدند. اگر داور پنالتی را می دید و دروازه بان حریف توپگیری های شگفت انگیزی نداشت (اگر آسنخو چهار مصدومیت سنگین را تجربه نمی کرد، الان تا کجا پیش رفته بود؟)، داور روی گل ویارئال آفساید میلی متری را می گرفت و .... شرایط خیلی فرق می کرد. اما حقیقت این است که امسال هم تیم هم رونالدو طلسم شده اند و توپهایشان گل نمی شود.

بدترین نکته برای رئال مادرید این است که قدرت برتری جویی خود را از دست داده است. انگار هر تیمی به خصوص در برنابئو می تواند به سادگی مقابل رئال بایستد. دیگر در رئال این حس وجود ندارد که تیم با طوفان دقیقه های پایانی می تواند حریف را در نوردد. به نظر می رسد که حتی هواداران هم از تیم توقع معجزه ندارند. در بازی دیشب مثل تمام بازیهای فصل، ریتم بازی رئال در پنج دقیقه پایانی با کل نیمه دوم تفاوتی نداشت. انگار رئال هیچ انگیزه و روحیه ای ندارد تا تساوی یا شکست را با برد عوض کند. وقتی نوبت بازی با پی اس جی برسد چه اتفاقی می افتد؟ هیچ کس جواب این سوال را نمی داند.بدترین نکته این است که در حال حاضر کسب رتبه چهارم لالیگا هم در خطر افتاده است...

منبع: نود

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون