کد خبر: ۱۳۲۲۳
۲۰:۱۷ -۱۳ دی ۱۳۹۶
زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در مورد بازی فردای تیمش و نومانسیا صحبت کرد.
ورزش و جوان- زیدان در مورد اولین بازی رئال مادرید در سال جدید میلادی صحبت کرد:

انگیزه زیاید برای این بازی داریم. در هر سه تورنمنت حضور داریم و در هر بازی بهترین عملکردمان را خواهیم داشت. در لیگ دسته دو عملکرد خیلی خوبی داشتند و در جام حذفی هم مالاگا را حذف کردند. مسلما به آنها احترام می گذاریم.شرایط رئال خوب است. هر چقدر بیشتر می خوریم گرسنه تر می شویم. هر چقدر بیشتر برنده می شویم انگیزه بیشتری پیدا می کنیم و از بردن خسته نمی شویم. سعی می کنیم هر چه سریع تر شرایط را عوض کنیم. صرفنظر از هر اتفاقی، پایان فصل پایان سومین فصل من نیست بلکه دو سال و نیم از شروع کارم در رئال گذشته و انرژی زیادی دارم.

زیزو در مورد بحث خرید کپا آریزابالاگا دروازه بان بیلبائو گفت:

دوست ندارم در مورد بازیکنانی که در رئال مادرید نیستند صحبت کنم. به دروازه بان های خودم فکر می کنم.  نمی گویم که چه صحبتی با پرز و خوزه آنخل سانچز (مدیر اجرایی رئال) داشتم. مسلما در مورد نقل و انتقالات با هم صحبت کرده ایم. قرار نیست که امروز خریدی داشته باشیم اما تا ۳۱ ژانویه هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. مسلما دوست ندارم بازیکنی از تیم برود. از ترکیبی که دارم راضی هستم. ترکیبمان با انگیزه بازی می کند. به تیمی که دارم کاملا اعتقاد دارم. باختن در ال کلاسیکو ناراحت کننده بود اما رئال هرگز نا امید نمی شود. تا پایان فصل برای همه جامها می جنگیم و ببینیم نیازی به تغییر هست یا نه. برای سال جدید از خدا فقط سلامتی می خواهم نه دروازه بان یا مهاجم. تلاش می کنم تا فصل به بهترین شکل به اتمام برسد. می خواهیم برنده جامها  شویم. روحیه زیادی داریم و به چیزی جز روزهای پیش رو فکر نمی کنیم.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در مورد کریم بنزما که مصدوم شده هم توضیح داد:

بعد از ال کلاسیکو احساس درد کرد. به او باور دارم. ناراحت کننده است که بازیکنی دچار مصدومیت شود. می گویند که قبل از بازی مصدوم شده اما به نظرم بعدش مصدوم شده است. بعد از آن به تعطیلات رفت و کاری که باید می کرد را انجام داد و هنوز خوب نشده است. او بعد از بازی احساس درد کرده است و در روز ۳۰ دسامبر تست داد تا مشکلش را بفهمیم. فکر نمی کنم که بازیکنان در تعطیلات مصدوم شده باشند. این مسائل فعلا برای ما در اولویت نیست و فعلا فقط به آماده شدن فکر می کنیم.

زیدان در مورد پیوستن وینیسیوس، مهاجم ۱۷ ساله به رئال در تابستان آینده هم صحبت کرد. رئال برای خرید این بازیکن ۴۵ میلیون یورو هزینه کرده است. وی اظهار داشت:

نمی دانم برنامه دقیق چیست. فعلا به این مسئله فکر نمی کنم. او بازیکنی برای آینده رئال است. ببینیم در آینده چه می شود. نگاه ویژه ای به عملکردش داریم و امیدواریم که سال خوبی داشته باشد."

زیزو در مورد روند گرت بیل بازیکن ولزی هم صحبت کرد:

مهم است که بتواند در چند بازی پیاپی حضور داشته باشد. خوب تمرین کرده و فعلا می تواند بازی کند. می تواند در جریان بازیها به تدریج صاحب ثبات بیشتری شود.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون