کد خبر: ۱۳۱۴۸
۱۷:۵۷ -۱۰ دی ۱۳۹۶
استقلال شاداب و بی‌دغدغه بازی می‌کند
یک پیشکسوت استقلال می‌گوید با حضور شفر این تیم شاداب‌تر از گذشته بازی می‌کند.
ورزش و جوان- علی جباری، پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره روند رو به رشد استقلال با وینفرد شفر گفت: شفر مربی کاربلدی است که سوابق خوبی دارد. استقلال نیاز به یک شوک مثبت داشت و نیاز بود که این شوک یک مربی خارجی باشد. من به شخصه از حامیان مربی خارجی بودم. ما بازیکنان خوبی داریم و تنها نیاز به یک مربی با برنامه بود چون بازیکنان ما سردرگم بودند. شفر توانست از پتانسیل بازیکنان استفاده کند و خیلی زود توانایی‌های بازیکنان را تشخیص داد. بر اساس همین شناخت، اکنون شفر چیدمان خوبی را در استقلال ایجاد کرده و تیم ما به راحتی به ۱۸ قدم حریف می‌رسد. اگر حریف راه نفوذ را ببندد، تیم ما با برنامه و شکلی دیگر به حریف حمله می‌کند و این مساله در استقلال واضح است.

او در ادامه با اشاره به این که وضعیت مالی آبی‌پوشان بهبود پیدا کرده، افزود: باشگاه درحال حاضر با مدیریت آقای افتخاری و کمک هیات مدیره و نظارت وزیر ورزش و جوانان موفق شده بخش بزرگی از بار بدهی‌ها را کم کند و این کوشش‌ها در موفقیت تیم اثر داشته است. درست است که یکی از انگیزه‌ها همیشه مادیات است ولی بازیکنان استقلال دوست دارند در رسانه‌ها دیده شوند و همواره چیزهای جدید یاد بگیرند. این دو مساله همیشه با هم هستند و مکمل هم محسوب می‌شوند. درحال حاضر بازیکنان شارژ مالی شده‌اند و به لحاط روحی هم شرایط بسیار خوبی دارند. معتقدم استقلال این روزها بی‌دغدغه بازی می‌کند و من شادابی را در تیم می‌بینم. بازیکنان سال گذشته ۸۰ درصد قراردادهای خود را دریافت کردند و امسال هم تا نیم فصل، ۵۰ درصد. این یعنی کمک به آرامش بازیکنان و حفظ تمرکز آن‌ها.

پیشکسوت استقلال در پایان درباره بازی با تراکتورسازی نیز گفت: تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است و از هواداران پرشوری در تبریز برخوردار است. با این حال فکر می‌کنم اگر مثل چند بازی اخیر باشیم، می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون