کد خبر: ۱۳۰۸
۱۵:۴۹ -۱۹ فروردين ۱۳۹۶
اسیر بازی انتحاری سیاه جامگان شدیم
دروازه بان استقلال خوزستان امیدوار است با برتری مقابل حریف آینده این تیم در لیگ قهرمانان جواز صعود به مرحله بعدی را دریافت کنند.
ورزش و جوان- استقلال خوزستان به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در لیگ شانزدهم نتوانست غافلگیرکننده ای خود را تکرار کند و البته آنها در لیگ قهرمانان آسیا موفق شده اند عملکرد خوبی از خود به جا بگذارند.


وحید شیخ ویسی، دروازه بان موفق این تیم در لیگ قهرمانان آسیا که تنها با دریافت یک گل نقش مهمی در نتایج این تیم به جا گذاشته در خصوص شکست این هفته آبی پوشان برابر سیاه جامگان گفت: بازی برابر سیاه‌جامگان متاسفانه بازی خوبی برای ما نبود. این تیم خیلی انتحاری بازی می‌کرد و ما نتوانستیم خوب دفاع و حمله کنیم و به هدف خود نرسیدیم وبازی را واگذار کردیم.


دروازه بان استقلال خوزستان در خصوص شرایط این تیم در لیگ قهرمانان گفت: بازی‌های آسیایی خداراشکر برای ما خوب پیش می رود. سه بازی بدون باخت را پشت سرگذاشتیم و صدرنشین گروه هستیم. شرایط با لیگ فرق می‌کند و با تمرکز بیشتری وارد زمین می‌شویم . این بازی هم که با لخویا داریم بازی سختی است و امیدواریم که بتوانیم با امتیاز از بازی خارج شویم.


وی ادامه داد: از لحاظ جسمی و روحی در آمادگی کامل به سر می‌برم و امیدوارم بتوانم در کنار خط دفاعی شرایط خوبی را در بازی‌های آسیایی رقم بزنم. الفتح تیم 4 امتیازی گروه ما است و قطعا بازی سختی خواهیم داشت. اما الجزیره به این دلیل که در خوزستان برگزار می‌شود و شرایط میزبانی را دارا هستیم می‌تواند راحت‌تر باشد. اما در حال حاضر تمام تمرکز ما بر روی دیدار مقابل لخویا خواهد بود.


شیخ ویسی با ابراز امیدواری نسبت به بسته نگه داشتن دروازه تیمش گفت: خیلی دوست دارم بتوانم این روند را ادامه بدهم و کمک خوبی برای استقلال خوزستان در رقابت‌های آسیایی باشم.


وی در خصوص اینکه چرا استقلال خوزستان موفق نشد عملکرد فصل گذشته اش را تکرار کند گفت: خیلی مشکلات و موانع دست به دست هم داد تا نتوانیم به امتیازات سال قبل دست پیدا کنیم و مهمترین مشکل ما مشکل مالی بود که از اول فصل گریبان‌گیر تیم شده بود. این مشکلات به صورت صد در صد برطرف نشده و تا حدودی اقداماتی شده اما هنوز وعده‌های داده شده عملی نشده است البته باز هم قول‌های داده‌اند باید ببینیم شرایط چطور می‌شود.


شیخ ویسی در ادامه صحبت های خود افزود: صد در صد تیم‌ها سال به سال متفاوت می‌شوند و خط دفاعی، حمله و هافبک تغییراتی می‌کنند که در آمار و ارقام تیم تاثیر می‌گذارد و ممکن است یک سال آمار را بالاتر و یک سال پایین‌تر بیاورند.


دروازه بان استقلال خوزستان در خصوص رویای آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان گفت: ما در ابتدا که در لیگ قهرمانان شرکت کردیم تنها به حضور در این لیگ فکر می‌کردیم اما در حال حاضر این مسئله که بتوانیم از گروه صعود کنیم برایمان اتفاق مهمی خواهد بود.


منبع: ورزش سه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون