کد خبر: ۱۳۰۱۰
۲۱:۰۴ -۰۶ دی ۱۳۹۶
در هفته هفدهم لیگ برتر بسکتبال ایران مدعیان به مصاف حریفان خود می‌روند و کار دشواری ندارند.
ورزش و جوان- تهران، آبادان و گرگان میزبان مسابقات هستند. در پایتخت دو دیدار برگزار می‌شود که ابتدا پتروشیمی صدرنشین لیگ و تیم بدون باخت مسابقات برابر نیروی زمینی به میدان می‌رود. سربازان نیرو این روزها به دلیل مشکلاتی که دارند افت کرده اند و قطعا تیم آماده پتروشیمی کار دشواری نخواهد داشت. پتروشیمی که همچنان صدرنشین است و نیروی زمینی نیز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دارد.

 پس از پایان این دیدار مهرام میزبان شهرداری گرگان خواهد بود. مهرامی‌ها بعد از باختی که به دانشگاه‌آزاد داشتند حالا در خانه برابر شهرداری گرگانی دیدار خواهند کرد که در قعر جدول قرار دارد و به دنبال بالا کشیدن خود است. تیم تهرانی سوم است و با تیم نهم جدول رقابت خواهد داشت.

در کنار دیدارهای پایتخت دو مسابقه نیز در شمال و جنوب کشور برگزار می‌شود. نفت آبادان مدعی پرنوسان لیگ این هفته میزبان رعد پدافند خوزستان خواهد بود که روی کاغذ از پیش برنده است اما باخت مدعی جنوبی برابر یس‌آل گرگان شرایطی برای همه تیم‌ها ایجاد کرده که برای خود برابر نفت شانس پیروزی متصور شوند. نفت آبادان تیم پرمهره و مدعی فصل چهارم است و رعد پدافند در رده هشتم قرار دارد.

در شمال نیز یس‌آل دیگر نماینده گرگان میزبان دانشگاه‌آزاد خواهد بود. دانشگاهی‌های بسکتبال بعد از یک برد ارزشمند برابر مهرام راهی شمال ایران شده‌اند و می‌توانند با کسب یک پیروزی دیگر شرایطشان را در جدول بهتر کنند. تیم شمالی در جایگاه هفتم قرار دارد و دانشگاه‌آزاد پنجم است.

در این هفته شهرداری تبریز استراحت می‌کنند.

برنامه هفته هفدهم:

نیروی زمینی – پتروشیمی – ساعت 16

نفت آبادان – رعد پدافند – ساعت 16

یس‌آل گرگان – دانشگاه‌آزاد – ساعت 16

مهرام – شهرداری گرگان – ساعت 18

جدول رده‌بندی منتشر شده در سایت فدراسیون به شرح زیر است:

جدول لیگ برتر بسکتبال

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون