کد خبر: ۱۲۸۲۵
۲۱:۳۲ -۲۹ آذر ۱۳۹۶

کفاشیان: ناظران AFC و فیفا رأی گیری را تأیید کردند

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال مدعی شد ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون بین المللی فوتبال رأی امروز مجمع این فدراسیون را تأیید کرده‌اند.
ورزش و جوان- علی کفاشیان در حاشیه مجمع امروز (چهارشنبه) فدراسیون فوتبال ضمن بیان این مطلب در مورد اعتراض‌ها به رأی‌گیری انجام شده، اظهار داشت: ناظران AFC و فیفا در رأی‌گیری حضور داشتند و روند انجام این کار را تأیید کردند.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در ادامه افزود: تمام افرادی که آرا را می‌شمارند مورد تأیید کنفدراسیون فوتبال و فیفا هستند. این‌طور نبود که چهار پنج نفر کاندیدا باشند، بلکه فقط دو نفر کاندیدا بودند که آرا با یک «آری» یا «نه» شمارش می‌شد. این کار خیلی راحت و با حضور ناظران انجام شد.

وی درباره بودجه در نظر گرفته شده برای فدراسیون فوتبال نیز تصریح کرد: ما برای بودجه فدراسیون مبلغ ۶۵ تا ۷۰ میلیارد را پیش‌بینی کرده بودیم، اگرچه به عقیده من سالی ۱۰۰ میلیارد برای اداره فدراسیون لازم است، اما چون امسال فوتبال‌مان با خشکسالی همراه بود این بودجه را در نظر گرفتیم. به‌هرحال روند کاری به این شکل است که اگر برای چهار ماه باقیمانده ببینیم با کمبود بودجه مواجه هستیم در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنیم. حتی مدیریت در کل کشور هم به همین شکل است.

 منبع: نود

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون