کد خبر: ۱۲۶۳۳
۱۸:۴۹ -۲۱ آذر ۱۳۹۶
پل پوگبا درباره رد پیشنهاد رئال مادرید صحبت کرده است.
ورزش و جوان- پل پوگبا کارش را از رده های سنی منچستریونایتد آغاز کرد ولی در سال ۲۰۱۲ الدترافورد را ترک کرد و راهی یوونتوس شد، در شرایطی که در تابستان ۲۰۱۶ این بازیکن به رئال مادرید لینک شده بود ولی در نهایت ترجیح داد به منچستریونایتد بازگردد، پل پوگبا درباره علت این تصمیم چنین گفته است:

راستش را بخواهید، در آن زمان، رئال مادرید نزد من آمد و پیشنهادی ارائه کرد، پیشنهاد منچستریونایتد هم روی میز بود. اما حسی درونی به من می گفت به الدترافورد برگردم، از درون قلبم آن را حس می کردم. نمی دانم چرا و نمی دانم چطور پیش آمد ولی این کار را انجام دادم و از انجامش، پشیمان نیستم. من هیچوقت از تصمیماتم پشیمان نمی شوم. برای یک دلیل به منچستریونایتد آمده ام تا این تیم را به جایی که به آن تعلق دارد، برسانم. مطمئنم که می توانیم این کار را بکنیم. تمام تلاشم را برای رسیدن به این مهم می کنم. ما می خواهیم جام کسب کنیم.

پل پوگبا درباره همکاری با ژوزه مورینیو هم چنین گفت:

او واقعاً خاص است، مورینیو سبکی خاص برای شروع بازی، برای صحبت با بازیکنان و صحبت با رسانه ها دارد. او واقعاً خاص است. مورینیو من را تهییج می کند، او کسی است که به من اعتماد دارد، من را در بازی لیگ قهرمانان، به عنوان کاپیتان به زمین فرستاد. بنابراین می توانم ببینم که به من باور و اطمینان دارد.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون