کد خبر: ۱۲۵۰۸
۱۹:۱۵ -۱۷ آذر ۱۳۹۶

عنایتی:تفکر من و مدیران باشگاه به هم نزدیک است/تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا مشکی‌پوشان را در لیگ حفظ کنم

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان گفت:تفکر من و مدیران باشگاه به هم نزدیک است و من امیدوارم هستم با تغییراتی که صورت می گیرد تیم را در لیگ برتر حفظ کنم.
ورزش و جوان-  در خصوص اینکه آیا سرانجام تکلیفش با مشکی‌پوشان مشخص شد یا خیر، گفت: صبح فردا نشستی را با مدیران باشگاه خواهم داشت و آنجا مشخص می‌شود که تکلیف ما چیست. قرار است فردا به جمع‌بندی نهایی برسیم و اگر قرار باشد ادامه بدهیم باید شرایط را بررسی کنیم البته دیدگاه‌های ما و مدیران باشگاه به هم خیلی نزدیک است ولی از آن سو هم باید به این فکر باشیم که یک نیم‌فصل بسیار سخت و طاقت‌فرسا را در پیش خواهیم داشت.

وی در خصوص عملکرد تیمش در دو بازی گذشته، گفت: ما در دو بازی قبل فقط ۱۳ بازیکن در اختیار داشتیم و چند بازیکن مصدوم بودند، چند نفر هم از تیم کنار گذاشته شده بودند. ما شرافتمندانه بازی کردیم و متأسفانه در دقیقه ۹۴ بازی با پارس جم آن پنالتی کذایی گرفته شد و همه چیز به هم ریخت اما من از عملکرد تیمم راضی هستم.

عنایتی در خصوص اینکه آیا تیمش در صورت ادامه همکاری با مشکی‌پوشان تغییرات زیادی خواهد داشت،‌گفت: تغییرات در نیم‌فصل سخت است و اکثر بازیکنان تحت قرارداد باشگاه‌هایشان هستند و مثل اول فصل نیست که دست تیم‌ها باز باشد. ما سعی می‌کنیم تغییراتی داشته باشیم و از سویی هم باید بپذیریم تا زمانی که بازیکن قرارداد نبندد و سر تمرین نیاید نمی‌توان به حضور او امیدوار باشیم.

وی در خصوص آخرین شرایط عمران‌زاده، گفت: او به سختی تمرین می‌کند و روزی که مرزبان به اینجا آمد قرارداد او را امضا کرد و به شخصه خودم هم به عمران‌زاده علاقه دارم و امیدوار هستم که با هم یک کار گروهی و ماندگار را انجام بدهیم.

عنایتی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا می‌تواند مشکی‌پوشان را در لیگ برتر حفظ کند، گفت: من تمام توانم را به کار می‌گیرم اگر چه نمی‌توان آ‌ینده را پیش‌بینی کرد. امیدوارم که تغییراتی که می‌خواهیم صورت بگیرد و سعی من این است که سهمیه شهرم را در لیگ برتر حفظ کنم.

 منبع: نود

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون