کد خبر: ۱۲۵۰۳
۱۹:۱۱ -۱۷ آذر ۱۳۹۶

ایکاردی: به رئال مادرید فکر نمی کنم، چون در اینتر خوشحالم

ایکاردی قصدی برای ترک اینتر ندارد.
ورزش و جوان- اگرچه گفته می شود مائورو ایکاردی مهاجم گلزن اینتر مورد توجه رئال مادرید قرار دارد و حتی ممکن است آن ها در ژانویه برای خرید کاپیتان اینتر وارد عمل شوند ولی این بازیکن گلزن، علاقه ای به انتقال به مادرید ندارد. او در مصاحبه اخیرش چنین گفته است:

شایعات پوچی است. زمان مناسبی برای صحبت درباره این مسائل نیست، ضمن این که من هم توجهی به آن ندارم. ولی می خواهم روشن کنم که از شرایطم در شهر میلان کاملاً راضی و خوشحالم. این شهر را دوست دارم، برای اینتر گلزنی می کنم و کاپیتان تیمی بزرگ هستم، این ها همه چیزهای مهمی برایم هستند. می خواهم با پیراهن اینتر به عناوینی برسم. اگر باشگاهی علاقه مند به ارائه پیشنهاد است، ابتدا باید با سران باشگاه صحبت کند ولی من از حضور در اینتر خوشحالم.

ایکاردی در مورد جدال حساس با یوونتوس در این هفته از سری آ نیز گفت:

باید به مسابقه با یوونتوس، همچون یک گام در مسیری طولانی نگاه کنیم. می دانیم این بازی برای همه چه معنایی دارد ولی باید هوشمندانه عمل کنیم و اهداف مان را در ذهن داشته باشیم. هدف اصلی مان کسب سهمیه لیگ قهرمانان است، این چیزی است که باشگاه از ما خواسته و نباید در کسب آن ناکام بمانیم. رویای هواداران، قهرمانی اسکودتو است ولی ابتدا باید به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فکر کرد.

منبع: نود
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون