کد خبر: ۱۲۳۲۸
۱۷:۱۹ -۱۱ آذر ۱۳۹۶
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: یکی از بدهکارترین فدراسیونهای تاریخ هستیم اما در اعزامها کوتاهی نمی‌کنیم
ورزش و جوان- منطقه چهارمحال و بختیاری – علی دادگر ۱۱ آذرماه در مجمع انتخابات هیئت تیراندازی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به آموزش سه رشته تیراندازی، سوارکاری و شنا بنا به فرموده پیامبر اسلام، اظهار کرد: از میان تمامی رشته ها به فراگرفتن رشته تیراندازی تاکید شده است که خوشبختانه از این رشته در میان مسئولان نیز حمایت‌های خوبی انجام می‌شود.
وی افزود: متاسفانه رشته تیراندازی در میان ملل اسلامی از جایگاه خوبی برخوردار نبوده و دارای رنکینگ بالایی نیست.
دادگر با اشاره به اینکه تمرکز زدایی در رأس اقدامات فدراسیون تیراندازی است، تصریح کرد: بودجه‌ای در امر ساخت و ساز به این فدراسیون اختصاص نیافته است.
دادگر با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته در رشته اهداف پروازی با تفنگ اعزامی انجام نشده است، تصریح کرد: سه‌شنبه و پنج‌شنبه هفته جاری دو تیم حدود ۷۰ نفره به مسابقات فینال اهداف پروازی برای دریافت سهمیه المپیک نوجوانان به ژاپن و صربستان اعزام می‌شوند.
وی گفت: این فدراسیون ۱۷ میلیارد تومان بدهی دارد که یکی از بدهکارترین فدراسیون‌ها در طول تاریخ به شمار می‌رود و با وجود این شرایط، از هیچ اعزامی دریغ نشده است که امید است در این مسابقات آسیایی دو سهمیه از المپیک برای کشور کسب شود.
رئیس فدراسیون تیراندازی کشور با اشاره به اینکه کسب مدال‌های المپیک موجب ارزیابی این فدراسیون می‌شود، تصریح کرد: تا به امروز در اهداف پروازی مدال یا سهیمه المپیک کسب نشده که وزارت ورزش و جوانان انتظار کسب مدال المپیک را در این رشته دارد وتامین زیرساخت‌ها یا فراهم کردن آن‌ها از وظایف فدراسیون تیراندازی است.
وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری دارای پتانسیل‌های فراوانی است که حمایت‌ها به طور کامل از قهرمانان آن انجام می‌شود، گفت: بیشترین رشته‌ای که در چهارمحال و بختیاری روی آن سرمایه‌گذاری می‌شود تیراندازی است که از زمان‌های گذشته تیراندازی در این استان مرسوم بوده است.
دادگر با اشاره به اینکه ساماندهی شکارچیان از سیاست‌های دولت، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تیراندازی است، تصریح کرد: قطعا با ساماندهی شکارچیان در رشته‌های اهداف پروازی قهرمانان این رشته افزایش می‌یابد.
رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به وجود بیش از ۳۰ هزار اسلحه دارای مجور در استان، گفت: امید است در بهار سال آینده یا اوایل تابستان بزرگترین جشنواره تیراندازی عشایر ایران در این منطقه برگزار شود.
دادگر گفت: در حال حاضر دست دولت برای تامین زیر ساخت‌ها باز نیست و زمانی که نفت ۱۴۰ دلار فروخته می‌شد باید به فکر تامین زیرساخت‌های ورزشی استان‌های محروم می‌کردند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون