کد خبر: ۱۲۳۰۴
۱۸:۱۳ -۱۰ آذر ۱۳۹۶
دربی مشهد با پیروزی شاگردان رضا مهاجری به پایان رسید.
ورزش و جوان- تیم‌های مشکی‌پوشان و پدیده خراسان از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (جمعه) در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی ۲ بر صفر پدیده خاتمه یافت.

محمدرضا خانزاده در دقیقه ۷۵ و محمد قاضی در دقیقه ۹۰ از روی نقطه پنالتی گل‌های شاگردان مهاجری را به ثمر رساندند تا پدیده با ۲۴ امتیاز در جایگاه پنجم جدول باقی بماند. مشکی‌پوشان هم با هشت امتیاز در قعر جدول ایستاد.

محمد قاضی با گلزنی در دربی مشهد هشت گله شد و جایگاه خود را در صدر جدول گلزنان لیگ برتر استحکام بخشید.

بیژن حیدری داور این مسابقه، رضا صدری از پدیده را با کارت زرد جریمه کرد.

ترکیب مشکی پوشان: عین افشار، رضا شربتی، سبحان خاقانی، مصطفی احمدی، امیر پناهی، مهدی عسگری، روح الله سیف اللهی، سجاد دانای باغکی، امیرحسین صالحی، غلامحسین بادامکی و وحید عسگری

ترکیب پدیده مشهد: سعید جلالی راد، محمدرضا خانزاده، اکبر ایمانی، محمدرضا ناصحی، اکبر صادقی، محمد قاضی، محمد مهدی خانی، علی نعمتی، رضا صدری، محمدرضا منصوری و امین قاسمی نژاد



دقیقه ۷: نفوذ مهدی خانی با ضربه این بازیکن همراه شد و واکنش مناسب عین افشار این خطر را رفع کرد.

دقیقه ۲۳: شوت امین قاسمی نژاد با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: سبحان خاقانی با یک حرکت عالی تکنیکی موقعیت خوبی را برای تیمش رقم زد که دروازه بان پدیده این توپ را به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۲۷: ضربه سر مصطفی احمدی روی کرنر ارسالی بازیکنان سیاه جامگان با واکنش عالی جلالی همراه شد و به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۶۹: حسین مهربان ضربه خوبی را زد که عین افشار به خوبی برگشت داد و در ادامه اکبر صادقی نتوانست دروازه خالی را باز کند.

دقیقه ۷۵ مشکی پوشان ۰ - پدیده ۱( محمدرضا خانزاده): یک و دوی خانزاده و کمندانی در پشت محوطه جریمه سیاه جامگان باعث شد تا مدافع پدیده تک به تک شود و گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 دقیقه ۹۰: روح الله سیف اللهی در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما ضربه این بازیکن را جلالی مهار کرد.

دقیقه ۷۵ مشکی پوشان ۰ - پدیده ۲( محمد قاضی):دقیقه ۹۰+۱: مهربان در موقعیت تک به تک با عین افشار با خطای پنالتی متوقف شد و محمد قاضی این توپ را به گل تبدیل کرد.

 منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون