کد خبر: ۱۲۱۳۹
۲۲:۰۰ -۰۵ آذر ۱۳۹۶
با شکست روز گذشته گسترش فولاد تبریز برابر استقلال تهران، تعداد باخت های سرمربی این تیم برابر آبی پوشان تهران دو رقمی شد تا فیروز کریمی در ردیف مربیانی قرار بگیرد که بیشترین شکست را برابر استقلال تهران متحمل شده اند.
ورزش و جوان- فیروز کریمی سرمربی گسترش فولاد تبریز که تا پیش از دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر در برابر استقلال متحمل ۹ شکست شده بود، روز شنبه تعداد باخت هایش دو رقمی شد و به عدد ۱۰ رسید. با باخت روز گذشته گسترش فولاد برابر استقلال، کریمی با هشت تیم مختلف و در مصاف با شش مربی مختلف استقلالی مغلوب شده است. کریمی در ۱۵ تقابل خود با استقلال، تنها به یک برد همراه با صبای قم دست یافته و چهار بار هم به نتیجه مساوی رسیده است.

ابومسلم، راه آهن (۲ بار)، پیکان، صبا، استقلال اهواز (۲ بار)، شاهین بوشهر، صنعت نفت آبادان و گسترش فولاد تیم هایی هستند که فیروز کریمی به عنوان مربی در مصاف با آبی پوشان پایتخت شکست خورده است.

از ۱۰ بازی که کریمی مقابل استقلال مغلوب شده، ۵ بازی را به امیر قلعه نویی واگذار کرده است. دیگر مربیان استقلالی که موفق به شکست کریمی شده اند، علیرضا منصوریان، پرویز مظلومی، صمد مرفاوی، ناصر حجازی و وینفرد شفر هستند.

به جز فیروز کریمی، سه مربی دیگر هم سابقه ۱۰ شکست مقابل استقلال را دارند. مجید جلالی، اکبر میثاقیان و حسین فرکی دیگر مربیانی هستند که در کنار فیروز کریمی سابقه بیشترین شکست مقابل استقلال را دارند.

 منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون