کد خبر: ۱۱۹۱۵
۱۸:۰۹ -۲۶ آبان ۱۳۹۶
مانچینی قصدی برای حضور روی نیمکت تیم ملی کشورش ندارد.
ورزش و جوان- بعد از برکناری ونتورا، صحبت های زیادی درباره سرمربی بعدی تیم ملی ایتالیا مطرح شده و یکی از اسامی ای که به نیمکت آتزوری لینک شده، روبرتو مانچینی سرمربی سابق اینتر است. اما مانچینی ۵۲ ساله که در ژوئن هدایت زنیت سن پترزبرگ را برعهده گرفت، عنوان کرده قصدی برای ترک روسیه و نشستن روی نیمکت تیم ملی کشورش ندارد:

از دیدن نامم در فهرست نامزدهای حضور در تیم ملی تعجب نکردم، چرا که همکاران دیگرم که تجارب موفقی در حضور در کشورهای مختلف دارند، آن ها هم در لیست حضور دارند. اما من در زنیت خوشحال و راضی هستم و به تیم ملی فکر نمی کنم. هدفم قهرمانی در لیگ روسیه با زنیت است.

همانند تمام هموطنانم دوست داشتم ایتالیا را در جام جهانی روسیه ببینم، دیدن ناکامی آتزوری، واقعاً من را ناراحت کرد. من بعد از سال ۱۹۵۸ به دنیا آمده ام، در آن زمان آخرین باری بود که تیم ملی مان نتوانست راهی جام جهانی شود، بنابراین عدم حضور در جام جهانی، خیلی برایم معنا و مفهوم درست ندارد. اعتراف می کنم واقعاً غم انگیز است. البته باید اذعان کرد ایتالیا خیلی بدشانس بود، خصوصاً در بازی برگشت که موقعیت های خیلی خوبی را از دست داد ولی فوتبال ورزش عجیبی است و این اتفاقات رقم می خورد.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون