کد خبر: ۱۱۸۲۴
۱۷:۱۵ -۲۴ آبان ۱۳۹۶
لوو درباره حذف ایتالیا در پلی آف جام جهانی صحبت کرده است.
ورزش و جوان- یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان در مصاحبه اخیرش درباره حذف تیم ملی ایتالیا در پلی آف صحبت کرده و معتقد است غیبت آتزوری در جام جهانی، فقدان بزرگی برای این تورنمنت معتبر است. لوو در این باره چنین گفته است:

نمی توانیم از تاثیر قرعه صحبت کنیم، به هر حال هرچیزی ممکن است. در مورد دیدار ایتالیا در پلی آف، باید به سوئد تبریک بگویم. آن ها به خوبی دفاع کردند و با تمام وجود تلاش کردند. اما نبود ایتالیا افسوس بزرگی برای این تورنمنت معتبر است. همان طور که نبود آلمان، برزیل، فرانسه یا آرژانتین، می توانست این طور باشد. در واقع با نبود، جای چیزی در جام جهانی خالی است.

همین طور مایه تاسف است که شیلی هم نتوانست صعود کند. ولی فکر می کنم در مورد ایتالیا، این نقطه می تواند نقطه ای برای یک شروع جدید باشد، چرا که برخی بازیکنان این تیم به پایان کار خود در تیم ملی رسیدند. برای آن بازیکنان بیشترین احترام را قائلم. برای بازیکنانی مثل بونوچی، بوفون، ده روسی، آن ها صاحب کلاس واقعی هستند. شنیدم که ده روسی گفته تعویض نمی شود چرا که تیم به یک مهاجم نیاز دارد، از نظر من این موضوع واقعاً جای تحسین دارد. از این جهت جای تاسف دارد که ایتالیا در جام جهانی نیست. خوشحال می بودم اگر آن ها در روسیه حضور داشتند.

لوو در مورد تساوی تیمش مقابل فرانسه در دیدار دوستانه دو تیم در کلن چنین گفت:

از دو بازی دوستانه مقابل انگلیس و فرانسه راضی هستم. در مقابل دو تیم سطح بالا و قوی، به دو نتیجه خوب رسیدیم. در شرایطی که در نیمه اول در مقابل فرانسه خوب نبودیم، در نیمه دوم عملکرد مناسبی داشتیم. مهم بود که بعد از عقب افتادن در بازی مقابل فرانسه، دچار اضطراب و تنش نشدیم. بزرگترین هنر در فوتبال این است که توپ را در زمان درست انتقال دهید. ما این کار را در بازی مقابل فرانسه خوب انجام دادیم.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون