کد خبر: ۱۱۶۶۵
۱۸:۲۴ -۱۹ آبان ۱۳۹۶

موراتا: صد البته که به رئال مادرید بازخواهم گشت

موراتا از تمایلش برای بازگشت به مادرید خبر داده است.
ورزش و جوان- اگرچه آلوارو موراتا هنوز چند ماه است که مادرید را ترک کرده و در چلسی توپ می زند و البته توانسته در تیم کونته بدرخشد، ولی احتمال بازگشت به رئال مادرید را منتفی ندانسته است. موراتا که در ۱۵ بازی این فصل برای چلسی، هشت گل زده و سه پاس گل ارسال کرده است، درباره آینده اش چنین گفته است:

البته که دوست دارم به رئال مادرید بازگردم، ولی بعد از یک دوران موفقیت و پر از افتخار همراه با چلسی، می خواهم این اتفاق رقم بخورد. نه گفتن به رئال مادرید، برای یک مادریدی بسیار سخت است. البته راستش را بخواهید نمی دانم واقعاً این اتفاق عملی خواهد شد یا خیر. ولی هیچکس از آینده خبر ندارد. اکنون حتی به این موضوع فکر هم نمی کنم چرا که از زندگی و حضور در لندن راضی و خوشحالم.

از زیدان تشکر می کنم، بعد از بازگشت از یوونتوس بود که زیدان به من گفت که من را در رئال مادرید می خواهد. ما در فصل قبل به دو جام مهم رسیدیم. بازی های زیادی انجام دادم ولی در دور حذفی لیگ قهرمانان، فقط ده دقیقه بازی کردم. می خواستم نقشی مهم تر در تیمم داشته باشم. کار راحت این بود که بمانم، با آرامش و راحتی کارم را بکنم و فشاری برای حضور در ترکیب اصلی نداشته باشم. فصل پیش برای من بد نبود ولی در مقابل تیم های بزرگ، فرصت بازی پیدا نمی کردم. این را به زیدان گفتم و او هم من را درک کرد.

منبع: نود
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون