کد خبر: ۱۱۴۴۶
۲۲:۱۵ -۱۳ آبان ۱۳۹۶
زیدان:
سرمربی رئال مادرید اعلام کرد دلش برای حضور BBC در ترکیب اصلی تنگ شده است.
ورزش و جوان- به نقل از آس، رئال مادرید یکشنبه در هفته یازدهم لالیگا برابر لاس پالماس قرار می گیرد. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: خوشحال هستیم که گرت بیل و دنی کارواخال به تمرینات تیم بازگشتند. آن ها دومین تمرین خود را با دیگر بازیکنان انجام دادند و دیدن آن ها در کنار تیم باعث خوشحالی است. با این حال بیل در بازی فردا حضور نخواهد داشت و تیم ملی کشورش را در فیفا دی همراهی نخواهد کرد. دلمان برای BBC تنگ شده است. کارواخال نیز چنین شرایطی دارد و در مادرید به تمرینات آماده سازی اش ادامه خواهد داد.

سرمربی رئال مادرید در مورد انتقادات اظهار کرد: نمی توان آن را متوقف کرد. من بهترین سرمربی جهان نیستم. عنوانی که فیفا به من داد به خاطر نتایج فصل گذشته ای بود که کسب کردیم و آن را پذیرفتم. در حال حاضر بدترین سرمربی نیز نیستم. من همیشه متوسط هستم. یک روز بهتر هستیم و روز دیگر بدتر. من و شاگردانم مثبت فکر می کنیم چون مانند هم هستیم. به خاطر نتایج کسب شده در بازی های اخیر خوشحال نیستیم اما یک هدف مشخص داریم.
 
زیدان افزود: سال گذشته نیز نتایج بدی کسب کردیم. با این حال توانستیم دو عنوان مهم را بالای سر ببریم. تنها چیزی که برای ما مهم است این است که به چیز های خوب و مثبت فکر کنیم تا بتواتیم بازی فردا را با پیروزی به پایان برسانیم. باید بازی خوبی به نمایش بگذاریم. خوب دفاع و حمله کنیم و حریف را تحت فشار قرار دهیم. باید تا پایان این چنین باشیم تا بتوانیم پیروز میدان شویم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی فرانسوی در ادامه اظهار کرد: ما بد بازی نمی کنیم. در برخی لحظات تنها کمی بد بازی می کنیم اما در کل بازی ها این چنین نیستیم. باید بهتر شویم اما مشکل ما این نیست که بد بازی می کنیم. تمام تلاش خود را به کار خواهیم برد تا بتوانیم بهتر بازی کنیم.

 کریستیانو رونالدو پس از شکست سه بر یک رئال مادرید برابر تاتنهام به بازیکنانی که در تابستان سفیدپوشان را ترک کردند اشاره کرد و آن ها را قوی تر خواند. زیدان در این باره گفت: اتفاقات رخ می دهند و من نمی خواهم درباره گذشته صحبت کنم. هر بازیکن باید انرژی بیشتری صرف کند و من هم همینطور. تنها باید این کار را انجام دهیم.

رونالدو تیم ملی پرتغال را در این هفته همراهی نخواهد کرد. سرمربی مادرید از این موضوع ابراز خوشحالی کرد و گفت:  خبر خیلی خوبی است چون بازی های متوالی انجام داده است. خیلی خوب است که در کنار تیم می ماند و فرصت دارد 10 تا 15 روز تمرین کند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون