کد خبر: ۱۱۳۷۶
۲۰:۲۹ -۱۱ آبان ۱۳۹۶
مورینیو از رسانه ها انتقاد کرده و معتقد است تیمش شایسته تحسین است.
ورزش و جوانمنچستریونایتد بعد از تساوی مقابل لیورپول و شکست مقابل هادرزفیلد، واکنش مثبتی نشان داد و موفق به کسب سه برد ارزشمند شد، حالا مورینیو در آستانه تقابل تیمش با چلسی، معتقد است بازیکنانش شایسته تمجید هستند:

نمی خواهم درباره انتقاد برخی ها از تیمم بابت نمایش ها و نتایج تیم، صحبت کنم. اگر بخواهم در این باره حرف بزنم، کاری را کرده ام که وظیفه ام نیست. بعضی اوقات فکر می کنم باید این کار را انجام دهم یا می توانستم انجام دهم ولی در نهایت فکر می کنم کار من نیست و باید با خونسردی روی کار خودم تمرکز کنم. ولی فکر می کنم تحلیل های متفاوتی برای تیم ها صورت می گیرد، بعضی نمایش ها برای برخی تیم ها، فوق العاده و هیجان انگیز است ولی همان نمایش برای تیم های دیگر، منفی گرا و منفعل به تصویر کشیده می شود. به طور مثال می گویم، تاتنهام مقابل لیورپول ۴-۱ و مقابل رئال مادرید ۳-۱ پیروز شد ولی در بازی با ما، موفق به گلزنی نشد، بنابراین بازیکنانم شایسته اندکی اعتبار و احترام هستند.
مورینیو درباره تقابل دوباره اش با تیم سابقش چلسی نیز می گوید:

اتفاق بزرگی نیست، این چیزی است که در فوتبال رقم می خورد، یک مسئله حرفه ای در زندگی. یک روز در این باشگاه هستید و روز دیگر در باشگاه دیگری. از نظر حسی، این هم یک بازی مانند دیگر بازی هاست ولی از جنبه خود مسابقه، بله بازی بزرگی است، رقابت دو تیم بزرگ در یک کشور در یک لیگ. رقابت منچستریونایتد با مدافع عنوان قهرمانی. مثل همیشه می خواهم پیروز شوم، با اینتر و منچستریونایتد مقابل چلسی در استمفوردبریج بازی کرده ام، با اینتر پیروز شدم ولی فصل قبل شکست خوردم.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون