کد خبر: ۱۱۳۴۱
۲۰:۰۲ -۱۰ آبان ۱۳۹۶
پل اسکولز اسطوره منچستریونایتد معتقد است که غیبت پل پوگبا و افت مخیتاریان باعث شده تا لوکاکو نتواند عملکرد خوب خود را ادامه دهد.
 ورزش و جوانلوکاکو در ده بازی اول خود در الدترافورد موفق شد یازده گل به ثمر برساند. اما او در شش بازی گذشته خود نتوانست گلی به ثمر برساند. 

به نقل از وبسایت ESPN، پل اسکولز اعتقاد دارد که با بازگشت پل پوگبا به ترکیب شیاطین سرخ، وضعیت لوکاکو نیز بهبود می یابد. او طی مصاحبه ای با BT SPORT در این باره گفت:

فکر می کنم که اگر پوگبا به ترکیب تیم بازگردد، نحوه بازی کردن منچستریونایتد نیز تغییر خواهد کرد. او در زمین ارتباط بسیار خوبی بین بخش های مختلف ایجاد می کند و در حال حاضر احساس می کنم که این تیم شماره ده خوبی ندارد و این مسئله باعث افت لوکاکو نیز شده است.
او در ادامه نیز افزود:

پوگبا باعث می شود تغییرات زیادی در منچستریونایتد رخ دهد و این نکته مثبتی است. لوکاکو مجبور است در حال حاضر کار های زیادی را برای خودش انجام دهد، اما با آمدن پوگبا این قضیه فرق خواهد کرد. آن ها در حال حاضر نیاز به بازیکنی دارند که بتواند تیم را هماهنگ تر کند.
پوگبا در جریان دیدار با بازل مصدوم شد و برای درمان خود به فلوریدا سفر کرد. او در حال حاضر به کارینگتون بازگشته، اما به احتمال فراوان در دیدار با چلسی نیز غایب خواهد بود.

منچستریونایتد در حال حاضر با بیست و سه امتیاز در رده دوم قرار دارد و آن ها روز یک شنبه مهمان چلسی خواهند بود.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون