کد خبر: ۱۱۳۴
۱۵:۳۶ -۱۴ فروردين ۱۳۹۶
پیکانی ها در سه بازی این فصل خود مقابل استقلال و پرسپولیس به آنچه استحقاقش را داشتند، نرسیده اند.
ورزش و جوان- تیم های پیکان و پرسپولیس روز چهارشنبه یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر را برگزار می کنند. دیداری که برای پرسپولیسی ها پس از شکست دور از انتظار مقابل نفت آبادان بیش از قبل حساس شده و پیکانی ها هم برای ماندن در کورس کسب سهمیه آسیا، به سه امتیاز این مسابقه نیاز مبرم دارند.


نکته ویژه اما انگیزه ویژه شاگردان مجید جلالی برای این مسابقه است. آنها در سه بازی قبلی خود در این فصل با استقلال و پرسپولیس به هیچ وجه به حق شان نرسیدند اما حالا جوی در این تیم به وجود آمده که پیروزی در این مسابقه را برای آنها حیثیتی تر از همیشه کرده است.


پیکان در دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال تنها به یک امتیاز دست یافته است. آنها در بازی رفت در حالی که تا اواخر بازی با یک گل از استقلال جلو بودند، روی یک ضربه ایستگاهی و ضربه بهنام برزای دو امتیاز حساس را از دست دادند. در بازی برگشت هم با اخراج زودهنگام سیاوش نعمتی و 80 دقیقه بازی با 10 بازیکن، شرایط سختی را تجربه کردند اما با این حال 3-2 مغلوب استقلال شدند.


بازی رفت مقابل پرسپولیس در ورزشگاه شهر قدس هم بازی خاصی برای آنها بود؛ چون در آخرین لحظات مسابقه سجاد آشوری، بازیکن جوان این تیم از مقابل دروازه تقریبا خالی توپ را به تیر دروازه پرسپولیس کوبید تا از آن مسابقه هم فقط یک امتیاز نصیب تیمی شود که در طول بازی عملکرد بسیار خوبی مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ ارائه داد.


حالا اما چهارمین و آخرین بازی فصل پیکان مقابل سرخابی ها به اندازه کسب سهمیه آسیا برای این تیم اهمیت پیدا کرده و شاید شاگردان جلالی بتوانند با بردن این مسابقه به فوتبال ایران ثابت کنند یک تیم یکدست و جوان قرار است فصل آینده یکی از نماینده های ایران در مسابقات آسیایی باشد.

منبع: ورزش سه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون