کد خبر: ۱۱۲۹۲
۱۸:۳۹ -۰۹ آبان ۱۳۹۶
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، با تساوی تیم‌های پدیده و فولاد آغاز شد.
ورزش و جوان-هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امروز (سه‌شنبه) با برگزاری دیدار تیم‌های پدیده خراسان و فولاد خوزستان از ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد آغاز شد که این دیدار با نتیجه تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۴۴ و محمدرضا خلعتبری در دقیقه ۵۰ برای پدیده و سینا مریدی در دقیقه یک و علی اصغر عاشوری در دقیقه ۷۷ برای تیم فولاد در این دیدار گلزنی کردند.

جواد رحیم‌زاده قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. او به امین قاسمی‌نژاد از تیم پدیده و یوسف وکیا  و عبدالله ناصری از تیم فولاد کارت زرد نشان داد. رضا مهاجری سرمربی پدیده در دقیقه ۷۷ به دلیل اعتراض شدید به داوری از کنار زمین اخراج شد و نمی‌تواند در بازی آینده برابر پرسپولیس (۲۹ آبان) روی نیمکت حضور داشته باشد.

با این تساوی، هر دو تیم ۱۷ امتیازی شدند و همچنان در رده چهارم و پنجم جدول رده‌بندی باقی ماندند.

 پدیده مشهد:سعید جلالی، عبدالله حسینی، مهدی مهدی‌خانی، مرتضی منصوری، رضا ناصحی، اکبر صادقی، اکبر ایمانی، معین عباسیان، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی.

فولاد خوزستان : احسان مرادیان، عبدالله کرمی، ایوب والی، فرزاد جعفری، یوسف وکیا، احمد عبدالله زاده، نوید عاشوری، سینا مریدی، فرشاد جانفزا،عبدالله ناصری، امیر ذلیکانی

دقایق حساس
دقیقه ۱ : در ابتدای مسابقه سینا مریدی بازیکن تیم فوتبال فولاد گل اول مسابقه را به ثمر رساند ، ضربه کرنر روی سر بازیکن فولاد ننشست و مریدی با فرصت طلبی قفل دروازه را گشود.

دقیقه ۱۲: شوت از راه دور امین قاسمی نژاد را مرادیان با جایگیری مناسب مهار کرد.

دقیقه ۱۸: شوت از راه دور محمد قاضی را دروازه بان فولاد به سختی و با یک واکنش عالی دفع کرد.

دقیقه ۴۵ ( گل اول پدیده - قاسمی نژاد ) : سانتر دقیق مرتضی منصوری از سمت راست با ضربه سر دقیق امین قاسمی نژاد همراه شد و گل اول پدیده به ثمر رسید.

دقیقه ۵۲ ( گل دوم پدیده - خلعتبری ) : توپ داخل محوطه جریمه به خلعتبری رسید و این بازیکن با یک ضربه روی پا و محکم گل دوم پدیده را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۷ ( گل دوم فولاد - عاشوری ) : ضربه پنالتی که به سود فولاد اعلام شده بود را دروازه بان پدیده در مرحله اول مهار کرد و در برگشت عاشوری این توپ را به گل تبدیل کرد.

دقیقه ۸۰ : آرش افشین در فرصت تک به تک ضربه خوبی را به توپ زد که از کنار دروازه بان پدیده عبور کرد و به تیرک دروازه برخورد کرد و این فرصت طلایی از دست رفت.

دقیقه ۹۱ : ضربه آزاد معین عباسیان ار فاصله بسیار دور به قصد پاس ارسال شد اما در بین راه به هیچکس برخورد نکرد و به شکلی فوق العاده خطرناک از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون