کد خبر: ۱۱۱۱۹
۲۰:۱۸ -۰۵ آبان ۱۳۹۶
مورینیو درباره دیدار حساس تیمش با تاتنهام صحبت کرده است.
ورزش و جوان- منچستریونایتد شنبه در هفته دهم لیگ برتر انگلیس میزبان تاتنهام است و در آستانه این مسابقه، ژوزه مورینیو سرمربی یونایتد در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است.

او درباره علاقه اش به دایر و ناکامی در خرید این بازیکن و سپس جذب ماتیچ، چنین گفته است:

بازیکنانی را در ترکیب دارم که می خواستم در ترکیب یونایتد در اختیار داشته باشم. حتی شاید بازیکنانی را در ترکیب داریم که تصور می کردم جذب آن ها غیرممکن باشد ولی این اتفاق عملی شد و بازیکنانی را در ترکیب دارم که واقعاً می خواستم.

مورینیو درباره مصدومین تیمش و غیبت هری کین گفت:

درباره هری کین با من صحبت نکنید، ما هم زلاتان، پوگبا، روخو، فلینی و کریک را در اختیار نداریم. جونز شرایطش خوب است، او آماده است نیازی نبود تا در دیدار سه شنبه به میدان برود ولی اکنون آماده است. شرایط بایی خوب است ولی باید اوضاع وی را پیش از دیدار باز هم بررسی کنیم.

مورینیو درباره صحبت های اخیر شاو و آینده این بازیکن در الدترافورد گفت:

او در این باشگاه آینده دارد. چرا که نه؟ فقط به خاطر صحبت هایش؟ راستش را بگویم اگر حرف هایش غیر از این بود، باید ناامید می شدم. او در یونایتد آینده دارد ولی شرایطش در این باشگاه سخت شده است. مدام مصدوم شده و مصدومیت پشت مصدومیت به سراغش آمده است، او نیاز به دو، سه، چهار و ... بازی پشت سر هم دارد تا بتواند به شرایط خوب بازگردد. اما من فعلاً نمی توانم این فرصت را به وی بدهم. اگر در پست هافبک وسط بازی می کرد، می توانستم این کار را بکنم چون در آن پست فقط دو بازیکن در دسترس دارم ولی در پست دفاع چپ، گزینه های زیادی در اختیار دارم.

منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون