کد خبر: ۱۱۰۷۹
۱۸:۲۱ -۰۲ آبان ۱۳۹۶

پرز: برای هری کین پیشنهادی ندادیم؛ تاتنهام ۲۵۰ میلیون یورو می خواهد!

فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید پس از مراسم بهترین های فیفا در مورد آخرین شرایط تیمش با خبرنگاران صحبت کرد.
ورزش و جوان- فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید در مورد موفقیت های این تیم صحبت کرد و گفت:

فصل خیلی خوبی داشتیم و دنیای فوتبال از ما تجلیل کرد. پنج بازیکن در تیم برتر فیفا داشتیم و بهترین مربی و بهترین بازیکن جهان در تیم ما بودند. غیرممکن است که راضی تر از این باشیم.از نظر جامها بهترین لحظاتم در رئال را تجربه میکنم. در دوران بازی رونالدو، فیگو، زیدان و بکام تغییر مهم برای تبدیل شدن به پرچمدار فوتبال دنیا داشتیم و فصل فوق العاده ای داشتیم اما از نظر جامها چهار سال اخیر بهترین سال ها بوده اند.

این حاصل تلاشی است که برای جذب بهترین ها در هر پست انجام دادیم و بهترین بازیکنان دنیا، اسپانیا، آکادمی  و ... را جمع آوری کرده ایم. به همه این  ها باید یک مربی عالی را اضافه کرد که به خوبی بازیکنان و باشگاه را می شناسد و تیم را به شکل فوق العاده ای مدیریت کرده است.

وی در مورد انتخاب شدن رونالدو به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان هم صحبت کرد:

او حقیقتا بهترین است. برای دومین سال پیاپی جایزه بهترین بازیکن دنیا را برد، برای پنجمین بار از فیفا جایزه گرفت و به زودی توپ طلا را می برد... کاری که رونالدو انجام می دهد خیلی  مشکل است. یازده سال با تلاشی که انجام داده در تیم برتر سال فوتبال دنیا قرار گرفته است. درست است که هم تیمی ها هم به او کمک کردند اما رونالدو همیشه با تلاش، فداکاری و استعدادش سعی کرد که بهتر شود.

او سالهاست که از موفقیت و پیروزی خسته نمی شود، کاری که به هیچ وجه آسان نیست.  در مورد این که جوایز یک پاداش دقیق هستند نمی توان تردیدی کرد. رونالدو خیلی کامل است. او استعداد، کلاس و هوش دارد و باید از تلاش و فداکاری که داشته تشکر کنیم. او فقط برای فوتبال زندگی می کند و خودش و خانواده اش را وقف آن کرده است. چنین کاری خیلی مشکل است. او در سطح دی استفانو در دوران طلایی رئال است و به همین خاطر یک دوران طلایی دیگر را تجربه می کنیم.

پرز در مورد رقابت رونالدو و مسی و این که ستاره پرتغالی آرایش برای جایزه بهترین بازیکن را به مودریچ، راموس و مارسلو داده است هم بیان  کرد:

کریستیانو رونالدو بی تردید بهترین است. کاپیتان تیم ما یعنی راموس هم فوق العاده است و در سالهای اخیر بهتر شده است. مارسلو هم چهار سال پیاپی در تیم برتر سال فوتبال جهان بوده است و حالا تبدیل به یک ستاره نشده است. همه این بازیکنان می توانستند توپ طلا را ببرند.

رقابت رونالدو و مسی برای فوتبال دنیا و لالیگا خوب است. رقابت این دو خوب و سالم است و هر دو باعث می شوند که دیگری بهتر شود. اما در حال حاضر رونالدو دو بار جایزه بهترین بازیکن را برده است. این رقابت به مشخص شدن جایگاه لالیگا در فوتبال دنیا کمک می کند. لالیگا هم بهترین است.

مدیر رئال مادرید در مورد آینده کریستیانو رونالدو گفت:

او تا سال ۲۰۲۱ با ما قرارداد دارد. آینده رونالدو کاملا روشن است. در حال حاضر زمان چنین صحبت هایی نیست. در ماه نوامبر پارسال قراردادش را تمدید کردیم و خوشحال بود. نمی دانم دستمزد بقیه چقدر است. همه از رونالدو راضی هستیم و مطمئنم که او در رئال مادرید بازنشسته می شود. مادرم به من گفت که پول حرف نمی زند. مطمئنم که رونالدو پنجمین توپ طلایش را می برد چرا که فصل گذشته خارق العاده کار کرد.

با کمال احترام به بقیه بازیکنان غیرممکن است که این جایزه را نبرد. رونالدو در سالی که گذشت همه کار انجام داد و به لطف او جامها را بردیم. همه به داشتن کریستیانو افتخار می کنیم و او را بهترین می دانیم. این همدلی و جوی که در رختکن وجود دارد را هرگز قبل از این ندیده بودم. همه بازیکنان با هم دوست  هستند و به همدیگر کمک می کنند. این بخشی از موفقیت ماست.

مدیر رئال مادرید که همیشه از حامیان بنزما بوده در مورد انتقادها از مهاجم فرانسوی و بحث خرید هری کین هم صحبت کرد:

برخی به انتقاد کردن از بنزما اصرار می ورزند، برخی دیگر از زیدان انتقاد می کنند، بعضی ها از رونالدو، بعضی ها از مارسلو و ... اما زندگی همین است. هواداران فوتبال را می فهمند و شبکه های اجتماعی و رسانه ها هم کارشان را می کنند. خوشحالم که هواداران رئال چنین لحظاتی را تجربه می کنند. بنزما تلفیقی از زیدان و رونالدو نازاریوست.

او مثل رونالدو گل می زند و مثل زیدان توپ را حرکت می دهد. کارش فوق العاده است. به خرید هری کین هم فکر نکرده ام. بازیکن بسیار بزرگی است و جوان است. او سالهای زیادی برای پیشرفت دارد اما همه از بنزما و کل تیم راضی هستیم. تماسی با مدیر تاتنهام در مورد قیمت وی نداشتم اما می گویند که قیمتش ۲۵۰ میلیون یوروست.

پرز در مورد مکالمه ای که با لارئا، سرپرست فدراسیون فوتبال اسپانیا داشته است هم صحبت کرد:

با لارئا خیلی صحبت کردم اما در مورد اشتباهات داوری در بازی بارسا و مالاگا صحبتی نشد. نمی توان با نگاه منفی به این مسائل فکر کرد. مسلما اگر داور ویدئویی وجود داشت مشخص می شد که گل باید مردود می شده است. ما در بهترین لیگ دنیا هستیم و بهترین تیمها را داریم و سعی می کنیم بهترین بازیکنان را داشته باشیم. درک نمی کنم که برخی با تکنولوژی مخالف هستند.

به من گفته اند که مسئولان فدراسیون موافق داور ویدئویی هستند. لارئا هم به من گفت که موافق است. وقتی به داوران ابزار داده می شود برای این است که بهتر شوند. در بازیهای خانگی چندان باثبات نبودیم. در ماه آگوست سوپرام اسپانیا و اروپا را بردیم اما بعد از آن کمی بی خیال شدیم. در حال حاضر آرامش داریم و مطمئن هستیم که فصل فوق العاده ای خواهیم داشت.

وی در مورد مکالمه ای که در مراسم بهترین ها با دنی آلوز، ستاره پی اس جی داشته است بیان کرد:

به آلوز گفتم که باید در رئال مادرید بازی می کرد و او به من گفت که با او تماس نگیرم!

مدیر رئال مادرید در مورد شرایط گرت بیل که در حال ریکاوری از مصدومیتش است، گفت:

او مصدومیتی جزئی دارد. نباید به خودش فشار بیاورد. امیدواریم که به درستی ریکاوری کند. در حال حاضر هنوز در ماه اکتبر هستیم. فصل خیلی طولانی است و باید صبور باشیم.

منبع: نود

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون