کد خبر: ۱۰۹۸۹
۱۸:۰۵ -۲۹ مهر ۱۳۹۶
رئیس فدراسیون فوتبال در جشن مراسم برترین‌های فیفا که در لندن برگزار می‌شود شرکت نخواهد کرد.
ورزش و جوان- آنطور که خبرگزاری ها نوشته اند فیفا برای جشن برترین‌های فوتبال جهان از مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دعوت کرده تا در این مراسم که دوشنبه در شهر لندن انگلیس برگزار می‌شود شرکت کند اما مهدی تاج قصد حضور در این مراسم برترین‌های فیفا را ندارد.

ظاهرا مشکلات ویزای انگلستان و اینکه فرصتی برای گرفتن ویزای انگلستان وجود ندارد، باعث شده تا مهدی تاج قید حضور در مراسم برترین های فیفا را بزند. البته با توجه به اینکه سفارت انگلستان در تهران فعلا به ایرانی ها ویزا نمی دهد، مهدی تاج باید به کشورهای همسایه می رفت تا ویزای انگلستان را می گرفت.

علاوه بر مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش، سید جلال حسینی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و چیا فوادی سردبیر سایت نود، از سوی فیفا برای حضور در مراسم دعوت بودند.

سرمربی تیم ملی، کاپیتان ایران وسردبیر سایت نود در انتخاب بهترین های امسال فیفا حق رای داشتند و آرای خود را به فیفا اعلام کردند. البته کی روش و سید جلال حسینی، به صورت میانگین از همه سرمربیان و کاپیتانهای لیگ برتری رای گرفتند و میانگین آرا را به عنوان رای نهایی ایران به فیفا اعلام کردند. به نظر نمی رسد سید جلال حسینی به دلیل در پیش رو بودن دربی اقدامی برای حضور در مراسم کرده باشد. چیا فوادی سردبیر سایت نود هم دلیل اینکه سفارت انگلستان در تهران خدمات ویزا ارائه نمی دهد، در مراسم امسال بهترین های فیفا شرکت نخواهد کرد. او سال گذشته در مراسم بهترین های فیفا در زوریخ سوییس حضور داشت.

اگر کی روش هم در مراسم حضور پیدا نکند، ایران در مراسم بهترین های فیفا هیچ نماینده ای نخواهد داشت.

 منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون