کد خبر: ۱۰۹۷۰
۱۸:۲۴ -۲۸ مهر ۱۳۹۶
ستاره بلژیکی منچسترسیتی اعتقاد دارد این تیم و رقیب همشهری اش مدعیان اصلی فتح لیگ انگلیس هستند.
ورزش و جوان- کوین دی بروین که عملکرد درخشانی در این فصل داشته و نقش بزرگی در صدرنشینی مقتدرانه منچسترسیتی در لیگ برتر ایفا کرده در جدیدترین مصاحبه اش عنوان کرده این تیم به همراه منچستریونایتد مدعیان اصلی فتح لیگ جزیره هستند. 

دی بروین به ESPN گفته:

در حال حاضر فکر می کنم ما و یونایتد مدعیان اصلی قهرمانی هستیم اما هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. اگر تیمی در دو یا سه بازی شکست بخورد همه شرایط عوض می شود. ما برای قهرمانی باید به همین روند ادامه دهیم. نمی دانم در حال حاضر بهترین تیم اروپا هستیم یا نه اما قطعا در میان بهترین ها حضور داریم. مقایسه کردن با تیم های دیگر در لیگ های متفاوت سخت است. 

فکر می کنم ما به تیمی که گواردیولا می خواهد تبدیل شدیم. مشخصا در بعضی بازی ها نزدیک تر به آن چیزی که او می خواهد بازی می کنیم اما در کل سبک بازی تیم همیشه یکسان است. ما می خواهیم حریف را تحت فشار قرار دهیم و مالک توپ و میدان شویم. سخت است که تا پایان فصل اینگونه بازی کنیم اما فعلا همه بازیکنان شرایط خوبی دارند. 

بردن جوایز فردی خوب است اما ترجیح می دهم اول با تیمم جام فتح کنم. فتح جایزه بهترین بازیکن فصل بوندس لیگا افتخار بزرگی بود اما از اینکه در لیگ دوم شدیم خوشحال نبودم. اما اگر پس از فتح جام به چنین جوایزی دست یابید احساس تان متفاوت خواهد بود.

منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون