کد خبر: ۱۰۹۶۴
۱۸:۱۷ -۲۸ مهر ۱۳۹۶
تیم فوتبال پیکان در ادامه نتایج درخشان خود توانست تراکتورسازی را هم از پیش رو برداشته و به طور موقت صدر جدول رده بندی را از دست پارس جنوبی جم بگیرد.
ورزش و جوان- پیکان با مجید جلالی در هفته دهم لیگ هفدهم به روند کسب نتایج درخشان خود ادامه دادند و با کسب پیروزی که با گل دیرهنگام روستایی به دست آمد، به صدر جدول رده بندی رفت. علاوه بر حضور در جمع مدعیان و کسب ششمین برد متوالی، پیروزی پیکان در این دیدار از جهات دیگری نیز برای پیکان و سرمربی این تیم اهمیت زیادی داشت.

هفت تقابل اخیر مجید جلالی با تراکتورسازی نتیجه ای جز شکست برای این مربی نداشته و به همین علت، جلالی و شاگردانش عزم خود را جزم کردند تا با شکست حریف، با یک تیر به چندین هدف بزنند که در پایان همین اتفاق برای آنها افتاد. پیروزی در مقابل تراکتورسازی موجب شد تا پیکان به صدر جدول برود، به ششمین برد متوالی خود دست یافته و رکورد بردهای متوالی در لیگ هفتم را فعلاً در اختیار داشته باشد، با کسب چهارمین برد متوالی در بازی های خانگی، از این نظر در لیگ برتر هفدهم رکورددار باشد، و البته مجید جلالی هم پس از هفت باخت متوالی برابر سرخپوشان تبریزی، این تیم را شکست دهد.

جلالی آخرین بار در هفته سیزدهم از لیگ یازدهم در اهواز و با تیم فولاد خوزستان توانست تراکتورسازی را مغلوب کند، اما پس از آن، چه به عنوان میزبان و چه مهمان، با سه تیم فولاد خوزستان، سایپا و پیکان مقابل این تیم مغلوب شده بود. تراکتورسازی در این هفت بازی سه مربی، یعنی امیر قلعه نویی و تونی اولیویرا و رسول خطیبی، را روی نیمکت خود داشت که جلالی مقابل هر سه مربی ناموفق بود.

 منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون