کد خبر: ۱۰۸۸۳
۱۸:۳۶ -۲۶ مهر ۱۳۹۶
ستاره پیشین تیم ملی ایتالیا اعتقاد دارد صعود نکردن این تیم به جام جهانی ۲۰۱۸ یک تراژدی نخواهد بود.
ورزش و جوان- جیانفرانکو زولا که بین سال های ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۷ پیراهن تیم ملی ایتالیا را بر تن کرد و توانست ۱۰ گل بثمر برساند در مصاحبه با رسانه های این کشور ضمن انتقاد از کیفیت بازیکنان این نسل کشورش عنوان کرده نرسیدن به جام جهانی روسیه می تواند در آینده به سود ایتالیا شود. 

زولا به نشریه لا رپوبلیکا گفته:

نرسیدن ایتالیا به جام جهانی یک تراژدی نخواهد بود. به یاد دارم که آلمان نتوانست به یورو ۲۰۰ راه یابد اما آن ها از آن ناکامی برای ایجاد تغییراتی بزرگ در فوتبال شان استفاده کردند و حالا به اوج بازگشتند. ایتالیا مدتی طولانی است که روی نتیجه گرفتن تمرکز کرده و به کیفیت نمایش های تیم اهمیت نمی دهد. تیم ملی همچنین بازیکن باکیفیت هم کم دارد. به طور مثال زمانی که عضو تیم ملی بودم در پست من ۷ یا ۸ بازیکن خوب وجود داشت. ایتالیا در پرورش بازیکن خلاق به مشکل خورده اما اسپانیا به طور مثال بازیکنان تکنیکی و خلاق زیادی دارد. 

لیگ انگلیس؟ سرعت بازی های این لیگ فوق العاده است. تیم های ایتالیایی قبلا از نظر تاکتیکی بهتر از انگلیسی ها بودند اما لیگ برتر در سال های اخیر پیشرفت زیادی کرده است. سری آ؟ ناپولی اگر به همین روند ادامه دهد می تواند قهرمان شود.

ایتالیا در مرحله پلی آف جام جهانی ۲۰۱۸ باید با تیم سوئد بازی کند.

منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون