کد خبر: ۱۰۸۲۸
۲۲:۵۷ -۲۴ مهر ۱۳۹۶
زین الدین زیدان قبل از دیدار حساس مقابل تاتنهام در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد.
ورزش و جوانسرمربی رئال مادرید که تیمش از دو بازی قبلی مقابل دورتموند و آپوئل ۶ امتیاز دارد، به این مسابقه و روند مثبت تیمش در بازی های خانگی اشاره کرد و گفت:

این خاصل سخت کوشی همه است. همیشه هیجان زده ایم و می خواهیم خوب رقابت کنیم و برای دستیابی به اهدافمان اینجا هستیم. مقابل حریفی بسیار خوب قرار خواهیم گرفت و این انگیزه بیشتری به ما می دهد. بازی مقابل هر تیمی برای ما یک آزمون است. حالا دو بازی مقابل تاتنهام خواهیم داشت. فردا اولین فینال مرحله گروهی است. هر دو تیم ۶ امتیازی هستند. برای همه علاقه مندان به فوتبال بازی خوبی خواهد بود و امیدوارم که سه امتیاز را به دست آوریم.
سرخیو رامـوس:

می توانیم یک ساعت در مورد راموس صحبت کنیم. او در داخل و خارج زمین رهبر ماست. او کاپیتان تیم است. به عنوان بازیکن به همه چیز دست یافته و یک پدیده است. به عنوان یک انسان هم بسیار پایبند به اصول است. اگر قرار باشد چیزی بگوید، رو در رو به خودتان می گوید. او خصوصیات مهم زیادی دارد که به دیگران کمک می کند. او کاپیتان و لیدر باشگاه است. یک سال با او بازی کردم و در کل تغییر نکرده است. او هنوز هم اینجاست و این یعنی فوق العاده کار می کند.
هری کـین:

او بازیکن خوبی است و همه چیز برایش خوب پیش می رود. حضور او برای تاتنهام ضروری است. در همه زمینه ها خوب است و همیشه به گل فکر می کند. او فضا ها را پیدا می کند و سریع است و مهاجم بسیار کاملی است اما تاتنهام تنها در کین خلاصه نمی شود و ما به خوبی برای این مسابقه آماده خواهیم شد.

هری کین

هری کین

انتقـادات:

مردم می توانند صحبت کنند و عقاید خود را داشته باشند. من باید کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهم و کار های احمقانه نکنم. چیزی اختراع نخواهم کرد و سعی می کنم همه چیز را به بهترین نحو انجام دهم. شاید خیلی ها خلاف این را بگویند اما چیزیایس که می خواهم انجام دهم را تغییر نخواهد داد.

ایسـکو:

این روند طبیعی پیشرفت اوست. او می داند که بازیکن مهمی در این باشگاه است. هر بار که فرصت بازی به دست می آورد، خوب عمل می کند و هر روز بهتر می شود. نکته خوب در مورد او این است که می تواند در پست های مختلفی بازی کند. مشخصاً هرچه به خط حمله نزدیک تر باشد، بهتر بازی می کند اما توانایی بازی در میانه میدان را هم دارد. این به حریف مقابل و سیستم تیم در آن مسابقه نیز بستگی دارد. مهمترین مسئله این است که او پیشرفت می کند چون خیلی خوب است. در مورد ترتیب نامزد های توپ طلا صحبت نخواهم کرد. این جایزه ای است که یک هیئت داوری رأی می دهد. ایسکو را خیلی دوست دارم چون همیشه خلاق است و چیز های جدیدی امتحان می کند. بازیکنانی که تلاش می کنند همیشه موفق هستند.

ایسکو

ایسکو
کریستیانو رونالدو:

برای او خیلی خوشحالم. خیلی تلاش می کند، بسیار حرفه ای است و هر روز می خواهد پیشرفت کند. احترام زیادی برای کریستیانو قائل هستم، او برای همه یک الگو است. خوب شد که در لیگ هم گلزنی کرد، او تاکنون گل های زیادی در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است. می خواهیم او راحت باشد و گل های زیادی به ثمر برساند.
کیلور ناواس:

او خوب تمرین کرد، با ماست و مشکلی ندارد. فردا می بینید که چه کسی بازی می کند.
وضعیت تیم:

بازی های زیادی خواهیم داشت و فصل بسیار طولانی است. سه بازیکن را در اختیار نداریم، اما به تدریج همه چیز به حالت عادی برمی گردد. در طول فصل همیشه لحظاتی سخت وجود خواهند داشت اما اخیراً پیروز می شویم و در حال بهبودی هستیم. این برای همه خوب است.
لوکا مودریچ:

ما همه با خصوصیات لوکا آشنا هستیم. او بازیکن مهمی است. وقتی بازی می کند، عملکرد بسیار خوبی دارد اما وقتی سایر بازیکنان هم جای او بازی می کنند عملکرد خوبی دارند و فضا پیدا می کنند.
۱۰۰ بازی همراه با رئال مادرید:

به خودم نمره نخواهم داد، خوشحالم. هدف زندگی من این بود که در اسپانیا بازی کنم و حالا در بهترین باشگاه دنیا هستم. حالا با اشتیاق می خواهم به مربیگری در این تیم بزرگ ادامه دهم. امیدوارم ۱۰ بازی دیگر هم اینجا باشم، نمی گویم ۱۰۰ بازی چون زیاد است (می خندد).

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون