کد خبر: ۱۰۷۸۲
۱۷:۵۴ -۲۳ مهر ۱۳۹۶
فصل بیستم لیگ برتر بسکتبال از فردا (دوشنبه) شروع می شود و رقابت های باشگاهی دوباره هیجان را وارد دنیای توپ و تور می کنند.

ورزش و جوانفصل جدید لیگ برتر بسکتبال با ٩ تیم از فردا (دوشنبه) آغاز می شود و تیم ها به مصاف یکدیگر می روند.

در این فصل پتروشیمی بندرامام، نفت آبادان، دانشگاه آزاد، شهرداری تبریز، مهرام، نیروی زمینی، رعد پدافند دزفول، شهرداری گرگان، یس آل گرگان 9 تیمی هستند که از فردا رقابت‌های خود را آغاز می‌کنند و برای قهرمانی در لیگ بیستم رقابت خواهند کرد. برای این فصل اتفاق های زیادی افتاده که باعث می شود شرایط لیگ نسبت به گذشته متفاوت شود.

* جنوبی‌ها همچنان مدعی

در این فصل خوزستان نه تنها دو تیم بلکه سه تیم به عنوان نماینده در سطح اول بسکتبال کشور دارد. پتروشیمی و نفت آبادان فینالیست های هر دو فصل قبل هستند و پدافند دزفول نیز به عنوان تیم اهواز از این استان وارد رقابت‌ها می شود تا جنوب بسکتبال ایران در این فصل سه تیم داشته باشد که دو تیمش مدعی اصلی هستند. پتروشیمی مدافع عنوان قهرمانی است و نفت هم بعد از دو نایب قهرمانی به دنبال نتیجه ای متفاوت است.

* بازگشت مهرام

با رفتن شیمیدر از بسکتبال، دانشگاه آزاد و نیروی زمینی دو نماینده بسکتبال تهران شدند که وضعیت دانشگاهی ها نیز در ابتدا نامشخص بود. وضعیت بسکتبال پایتخت نامشخص بود که مهرام بعد از چند سال اعلام کرد دوباره وارد عرصه بسکتبال باشگاهی در سطح اول می شود. با آمدن مهرام دوباره بسکتبال شرایط دیگری پیدا کرد. با اینکه این تیم ترکیب جوانی دارد اما باز هم بسیاری از تهرانی ها امیدوار شدند که هیجان به سالن آزادی بر گردد.

* سلام و خداحافظی

برای فصل جدید خداحافظی های متعددی انجام شد. بعد از پایام لیگ قبلی پویا تاجیک و جواد داوری از بسکتبال خداحافظی کردند. کرم احمدیان به تازگی کفش هایش را آویخته تا این فصل سه با تجربه بسکتبال در دنیای توپ و تور نباشند. از تیم ها نیز شهرداری اراک و شهرداری کاشان به همراه شیمیدر از بسکتبال خداحافظی کردند. تازه واردهای لیگ هم رعد پدافند و یس آل گرگان هستند که وارد لیگ برتر شده اند و می خواهند از این فصل در این عرصه رقابت کنند.

* هفته اول لیگ

در هفته نخست لیگ نیروی زمینی استراحت می کند  و تهران، تبریز، ماهشهر و گرگان میزبان هستند. شهرداری تبریز باید برابر مهرام رقابت کند که تقابل هاشمی و حاتمی جذابیت خاصی خواهد داشت. پتروشیمی در خانه برابر تیم تازه وارد یس آل گرگان رقابت می کند، نفت آبادان راهی گرگان شده و برابر شهرداری این شهر به میدان می رود و دانشگاه آزاد میزبان رعد پدافند خواهد بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون