کد خبر: ۱۰۳۸۹
۱۰:۱۴ -۱۴ مهر ۱۳۹۶
تیم های آلمان و انگلیس به جمع تیم های راه یافته به جام جهانی ۲۰۱۸ پیوستند.
ورزش و جوانهفته دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در گروه های سوم، پنجم و ششم قاره اروپا برگزار شد. در سوم تیم آلمان با نتیجه ۱-۳ مقابل ایرلند شمالی پیروز شد تا صعودش را به جام جهانی قطعی کند. رودی، وگنر و کیمیش برای تیم یواخیم لوو در این بازی گلزنی کردند. در دیگر بازی تیم نروژ با ۸ گل مقابل سن مارینو پیروز شد و آذربایجان با نتیجه ۱-۲ مغلوب چمهوری چک شد. تیم ایرلند شمالی در این گروه با ۱۹ امتیاز صعود خودش به دور پلی آف را قطعی کرد. 

در گروه پنجم تیم دانمارک با یک گل در خانه مونته نگرو پیروز شد و رومانی با ۳ گل موفق به شکست قزاقستان شد. تیم ارمنستان هم با نتیجه ۱-۶ مغلوب لهستان شد. روبرت لواندوفسکی با هت تریک در این بازی به بهترین گلزن تاریخ لهستان تبدیل شد. لهستان با ۲۲ امتیاز در صدر قرار گرفته و دانمارک و مونته نگرو با ۱۹ و ۱۶ امتیاز در رده های بعدی هستند. 

در گروه هفتم تیم انگلیس در خانه با تک گل هری کین در دقیقه ۹۴ موفق به شکست اسلوونی شد تا شاگردان ساوت گیت صعود خود به روسیه را قطعی کنند. در دیگر بازی ها تیم لیتوانی با نتیجه تساوی ۱-۱ مقابل مالت متوقف شد و اسکاتلند هم با گلی که در آخرین لحظات بثمر رساند موفق شد به پیروزی ارزشمند در خانه مقابل اسلواکی ده نفره دست یابد. انگلیس با ۲۳ امتیاز در صدر قرار گرفته و تیم های اسکاتلند و اسلواکی با ۱۷ و ۱۵ امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند. اسلوونی هم با ۱۴ امتیاز در رده چهارم جای دارد.

منبع: نود
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون