کد خبر: ۱۰۳۸۷
۱۰:۱۲ -۱۴ مهر ۱۳۹۶

خبر بد برای رئال مادرید؛ دوری حداقل دو ماهه کارواخال از میادین

فصل پاییز برای رئال مادرید بسیار پر دردسر سپری می شود و علاوه بر گرت بیل، بنزما، تئو هرناندز، کواچیچ و مارسلو، حالا دنی کارواخال هم مدتی نسبتاً طولانی از میادین دور خواهد بود.
ورزش و جوانبیماری مدافع اسپانیایی به گونه ای است که او را حداقل دو ماه از میادین دور نگه خواهد داشت. درمان چنین عوارضی برای غشای بیرونی قلب، بسیار سخت است چرا که نزدیکی به قلب باعث می شود که هرگونه درمان و مداوای پزشکی به صورت آهسته و با احتیاط صورت گیرد.

کارواخال نمی تواند برای بازگشت به میادین عجله کند و روند بهبودی او از نزدیک دنبال خواهد شد و این یعنی بعید است که او قبل از ماه دسامبر بتواند به میدان برود. این غیبت به دلیل مصدومیت نیست و کاملاً سلامتی او را به خطر انداخته است بنابراین سلامت فرد در دراز مدت بسیار مهم تر از آمادگی او برای حضور در میادین ورزشی خواهد بود.

این مشکل ناشی از یک عفونت ویروسی است، که برای درمان کامل آن در افراد عادی، ممکن است ۲ تا ۳ هفته به زمان نیاز باشد اما برای یک ورزشکار حرفه ای، وضعیت ساده نیست و بازگشت او به تمرینات سنگین قبل از بهبودی کامل، می تواند برای قلبش خطرناک باشد.

او حالا به هیچ وجه نمی تواند تمرین کند و باید به طور کامل به قلب خود استراحت دهد و این نگرانی وجود دارد که با توجه به از دست دادن ریتم و آمادگی جسمانی غیبت او طولانی تر شود.

منبع: نود
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون