کد خبر: ۱۰۲۰۷
۲۱:۰۸ -۰۷ مهر ۱۳۹۶

حسینی: تمام بازی‌های تدارکاتی می‌تواند به تیم ملی کمک کند

مدافع تیم ملی گفت: یک برنامه‌ریزی دقیقی صورت گرفته و امیدواریم در کنار این اردوها بازی‌های تدارکاتی خوبی هم در نظر گرفته شود.
ورزش و جوانسیدجلال حسینی پیش از تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر بازی‌های رسمی ما تمام شده است و ما به جام جهانی صعود کردیم و الان هم طبق برنامه آقای کی‌روش که برنامه کاملی است، تمریناتمان را پیش می‌بریم. این برنامه یک برنامه کامل است، این اردوها و بازی‌های تدارکاتی می‌تواند به تیم ملی کمک زیادی کند. یک برنامه‌ریزی دقیقی صورت گرفته و امیدواریم در کنار این اردوها بازی‌های تدارکاتی خوبی هم در نظر گرفته شود. بازیکنان جوانی در کنار تیم هستند که باید در این چند کمپ، اردوها و بازی‌های تدارکاتی اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند و این اردو هم برای ما خیلی مفید خواهد بود. 

وی در خصوص وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش افزود: متأسفانه از ناحیه عضله آسیب‌دیدگی دارم، ولی در تمرینات باشگاهی و تیم ملی تمرین می‌کنم و تلاش می‌کنم خودم را به شرایط ایده‌آل برسانم. امیدوارم بتوانم خیلی زودتر برگردم.

حسینی در خصوص بازی‌های تدارکاتی تیم ملی تصریح کرد: الان شما نمی‌توانیم بگویید کدام تیم خوب است و کدام تیم بد، این دو بازی، بازی تدارکاتی است که کمک می‌کند برای اعتمادبه‌نفس و هماهنگی و اینکه بچه‌ها کنار یکدیگر بازی کنند و به نظر من هر بازی چه ضعیف و چه قوی، می‌تواند به تیم ملی کمک کند. ما بازی‌های قبلی را هم انجام دادیم و قطعاً تمام بازی‌های تدارکاتی می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

منبع: نود
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون