کد خبر: ۱۰۰۹۸
۱۷:۱۹ -۰۵ مهر ۱۳۹۶

گل محمدی: مشکلات را با دوندگی بالا جبران می کنیم/ بازی دشواری در پیش رو داریم

سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز، گفت: بازی دشواری مقابل گسترش فولاد تبریز داریم زیرا این تیم نشان داده است که انسجام خوبی دارد.
ورزش و جوانیحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز، اظهار داشت: بازی مهمی مقابل گسترش فولاد در پیش رو داشت و به دلیل شرایط حساس این بازی، مشکلات زیادی برای اعلام اسامی لیست ۱۸ نفره بازیکنان داریم. بازی سختی مقابل گسترش فولاد داشته و حریف نشان داد که انسجام خوبی دارد.

وی ادامه داد: بازی کردن مقابل گسترش فولاد دشوار بوده و حدود هفت نفر از بازیکنانمان را برای هفته هشتم رقابت های لیگ برتر در اختیار نداشته ولی امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم تراکتور سازی، بیان کرد: تکیه ما پس از خدا به هواداران تیم بوده و در این دیدار نیز بیشتر از سایر مسابقات به حضور آنها نیاز داریم. از شاگردانم درخواست می کنم توجهی به محرومیت ها و مصدومیت ها نداشته باشند. مهم این است تا ۹۰ دقیقه در زمین مسابقه برای سربلند تیم بجنگیم و تلاش کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم این تلاش را در دیدار مقابل گسترش فولاد از بازیکنانم مشاهده کنم و نتیجه خوبی نیز کسب کنیم.

گل محمدی در خصوص اینکه چه تدابیری برای دربی تبریز اندیشیده است، گفت: بازیکنان تیم از نظر آمادگی جسمانی در وضعیت خوبی قرار داشته و تمرینات را با قدرت برگزار کرده ایم. یکسری از مشکلات را می توانیم با دوندگی بالا جبران کنیم. امیدوارم از فرصت های به دست آمده در جریان بازی نیز استفاده کنیم زیرا فرصت های کمی نصیب دو تیم خواهد شد. باید به خوبی در زمین مسابقه دفاع کنیم زیرا این عوامل در کنار یک دیگر، ما را به برتری می رسانند. 

وی درباره تغییر زمان بازی خاطرنشان کرد: در این مورد مشکلی وجود ندارد، هوا هم نسبت به گذشته خنک‌تر شده است در هر صورت شرایط برای هر دو تیم برابر است و فکر نمی‌کنم مشکلی از این بابت وجود داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص مصدومان و محرومان تراکتورسازی برای دیدار مقابل گسترش عنوان کرد: هیچکدام از مصدومان‌مان به این دیدار نخواهند رسید، محمد نوری، ابراهیمی، گودرزی و عشوری قطعا در این دیدار حضور نخواهند داشت، ضمن اینکه طاهران و محمد نادری هم محروم هستند.

منبع: نود
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون