کد خبر: ۱۰۰۵۶
۱۸:۵۲ -۰۳ مهر ۱۳۹۶
تیم ملی شنای ایران بدون کسب مدال در بازی‌های داخل سالن آسیا به کار خود پایان داد.

ورزش و جوان آخرین روز رقابت‌های شنای بازی‌های داخل سالن آسیا از صبح امروز آغاز شد و نمایندگان ایران نیز به مصاف حریفان رفتند. کاروان شنای ایران در این رقابت‌ها بدون کسب مدال به کار خود پایان داد. البته مهدی انصاری توانست برای چندین بار متوالی رکوردهای ایران در ماده‌های مختلف را جابه‌جا کند اما این رکوردها برای کسب مدال کافی نبود.

مرحله فینال مسابقات شنای ماده 100 متر مختلط انفرادی عصر امروز با حضور 8 شناگر برگزار شد که مهدی انصاری از ایران  با کسب رکورد 55 ثانیه و 58 صدم ثانیه و تنها با اختلاف 6 صدم ثانیه با نفر سوم در مکان چهارم فینال این ماده از مسابقات شنا قرار گرفت و از کسب مدال بازماند.

سینا غلامپور دیگر نماینده شنای ایران نیز در مرحله فینال 100متر آزاد انفرادی با کسب رکورد 49 ثانیه و 4 صدم  ثانیه دست او از کسب مدال کوتاه ماند. البته او توانست رکورد ایران در این رشته را که قبلا  به نام محمد بیداریان ثبت شده بود را 7 صدم ثانیه بهبود بخشیده و به نام خود ثبت کند.

در پایان رقابت‌های شنای امروز تیم شنای ایران در مرحله فینال ماده 4 در 100 متر مختلط تیمی مردان متشکل از چاووشی‌فر، نسیمی شاد، انصاری و غلامپور با کسب رکورد 3 دقیقه و 38 ثانیه و 38 صدم ثانیه نیز در مکان پنجم رقابت‌ها ایستاد.

بدین ترتیب پرونده کاروان شنای ایران بدون کسب مدال در رقابت‌های بازی‌های داخل سالن آسیا بسته شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون